نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1392 - 11:42
دبیران احزاب سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد از همه مردم و فعالان سیاسی برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

 به گزارش چهارفصل از یاسوج، دبیران احزاب سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

سید علی‌محمد دانشی به همین منظور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه روز 13 آبان یکی از روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این روز در طول بیش از سه دهه اخیر با شکوه هر چه تمام و با حضور گسترده مردمی برگزار شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روز نماد استکبارستیزی است که لازم است هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود و اگر ایران اسلامی تاکنون در این جایگاه رفیع قرار گرفته به واسطه استکبارستیزی است.

این فعال سیاسی اصولگرا از همه مردم و احزاب و تشکل‌ها و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر استان خواست تا حضوری گسترده در این راهپیمایی داشته باشند.

در همین حال غلامرضا پناه دبیر حزب کارگزاران سازندگی کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه روز 13 آبان نماد استکبارستیزی است اضافه کرد: مواضع ما در برابر استکبار جهانی همانی است که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

وی گفت: بر همین اساس این روز باید همانند سال‌های گذشته گرامی داشته شود و مردم نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از همه مردم و تفکرات سیاسی و گرایش‌ها خواست تا در روز 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته حماسه‌ساز شوند.

دبیر جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با فارس از مردم و تفکرات سیاسی خواست تا در روز 13 آبان یکبار دیگر استکبارستیزی خود را به منصه ظهور برسانند.

سید علی موسوی‌نور افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به مانند سال‌های گذشته در این روز استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و بار دیگر مشخص می‌شود که این مردم پرچمدار حضور بصیرت‌مندانه در کشور خواهند بود.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از مردم استان و همه فعالان سیاسی خواست تا حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی داشته باشند.

بهرام موحدزاده متذکر شد: امسال با توجه به مباحثی که در عرصه بین‌الملل مطرح است باید برای پشتوانه هر چه بیشتر و کمک به عملیاتی کردن اهداف جمهوری اسلامی در این راهپیمایی حضوری پرشورتر از گذشته داشته باشیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی