نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. مهر 1392 - 23:48
تماشاگران تیم شهرداری یاسوج این روزها شاهد نتایج ضعیف تیم خود بوده و در حسرت اولین برد این تیم به سر می برند.

به گزارش چهارفصل ، با گذشت 4 هفته از لیگ دسته اول جام آزادگان تیم شهرداری یاسوج هنوز موفق به پیروزی نشده و با 3 تساوی و یک باخت در گروه الف با 3 امتیاز در رده 10 جدول 13 تیمی قرار گرفته است.

شاید یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم شهرداری یاسوج را بتوان در وضعیت نامناسب مدیریتی و شرایط نامشخص این تیم جستجو کرد.

جایی که تا قبل ازآغاز رقابت ها برخی از مسئولان از انحلال این تیم صحبت می کردند وبرخی دیگر نیز موضوع را تکذیب می کردند.

شهرداری یاسوج در فصل نقل و انتقالات با به خدمت گرفتن جواد زرینچه بازیکن سابق تیم های استقلال و ملی ایران به عنوان سرمربی، کار خود را شروع کرد، اما متأسفانه اخبار ضد و نقیض حول تیم شهرداری اجازه برنامه ریزی به این تیم نداد و سرمربی شهرداری قبل از آغاز رقابت ها به دلیل مسائل ذکر شده از سمت خود استعفا داد.

با استعفای زرینچه، شهرداری یاسوج بدون سرمربی و با حال و روزی نامناسب پا به عرصه رقابت های لیگ دسته یک گذاشت.

تا اینکه هادی برگی زر که از مربیان جوان و صاحب نام کشور است هدایت این تیم را به عهده گرفت و این تیم در اولین بازی با سرمربیگری برگی زر مقابل تیم گیتی پسند اصفهان به نتیجه مساوی دست یافت و پس از آن هم نتایج نه چندان جالب هفته های دوم، سوم و چهارم رقم خورد.

شهرداری یاسوج که در فصل گذشته تا روزهای آخر لیگ شانس صعود به لیگ برتر را داشت، به دلیل تخلف های برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان از رسیدن به لیگ برتر بازماند.

هواداران پرشور شهرداری بعد از اتمام فصل با رؤیای اینکه فصل بعد جبران می شود و نماینده شهرشان به لیگ برتر صعود می کند، برای شروع لیگ جدید نقشه ها می کشیدند.

اما شروع لیگ جدید هم تغییری در حال و روز شهرداری ایجاد نکرد و این تیم که از سال 87 تاکنون موجب دلگرمی ورزش دوستان شهر یاسوج و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد شده است با گذشت 4 هفته هنوز نتوانسته به بردی دست پیدا کند.

این تیم در رقابت های حذفی کشور نیز به دلیل بدهی حذف شد و تنها امید هوادارانش رقابت در لیگ دسته یک است. به نظر می رسد شرایط مالی نامناسب شهرداری باعث شده است که این تیم در فصل نقل و انتقالات نتوانسته آنچنان که باید موفق باشد.

با مشکلات مالی فراوان و نتایج کسب شده، شاید این تیم به جای صعود به لیگ برتر با پای خود از لیگ یک به لیگ پایین تر سقوط کرده و همانند سرنوشت برخی از تیم های ریشه دار کشور، غیرمستقیم خواسته کسانی که موافق انحلال این تیم بوده اند را برآورده کند.

 منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی