نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مهر 1392 - 22:35
راننده نمونه ترافیکی شهر یاسوج پس از 10 سال رانندگی بر روی تاکسی هنوز جریمه نشده است.

به گزارش چهارفصل، خیبر آروین به عنوان راننده نمونه ترافیکی با سابقه ده سال رانندگی از طرف سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی مورد تقدیر قرار گرفت.

این راننده در گفتگو با صبح زاگرس اظهار داشت: به عنوان راننده نمونه ترافیکی شهر یاسوج با بیش از ده سال رانندگی، تاکنون هیچ گونه تخلفی مرتکب نشده ام.

وی افزود: همه رانندگان تاکسی محترم هستند و من به عنوان نماینده رانندگان چیزی جز اجرای مقررات انجام ندادم.

آروین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی وظیفه همه ما است، ادامه داد: ، رعایت فرهنگ ترافیک از سن کم باید به کودکان یاد داده شود و بزرگ ترها هم باید به تذکرات آنان اهمیت دهند.

وی با انتقاد از فروش غیرقانونی تابلوها و برچسب ها اظهار داشت: مسافربرهای شخصی  تابلوها و برچسب هایی  که برای سازمان تاکسیرانی اوراق بهادار محسوب می شوند، را معلوم نیست از کجاخریداری و با آن ها اقدام به جابجایی مسافر می کنند.

آروین افزود: خودروهای مسافربر و تاکسی ها  باید مجوز قانونی از تاکسیرانی داشته باشند لذا از سازمان تاکسیرانی می خواهیم که نسبت به جلوگیری از فروش غیر قانونی این تابلوها اقدام نمایند.

راننده نمونه ترافیکی افزود: از پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راهور و دادستان محترم انتظار داریم که همکاری لازم را با سازمان تاکسیرانی در برخورد با مسافربرهای شخصی داشته باشند.

وی به عنوان یک الگوی نمونه برای جامعه تاکسیرانی و کسی که قوانین را رعایت می کند، ابراز داشت: الگو بودن دست خود انسان است و در برابر قانون گردن همه از مو باریک تر است.

این راننده نمونه تصریح کرد: برای اینکه قوانین بهتر رعایت شوند و دیگر شاهد هیچ گونه تخلف و جریمه ای نباشیم باید دست به دست هم داده و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشیم.

آروین با اشاره به مشکلات تاکسی داران اضافه کرد: از سازمان تاکسیرانی به عنوان یک سازمان مردم نهاد، انتظار می رود که برای رانندگان در مورد بیمه، بهبود معیشت  و مسکن راه چاره ای بیندیشند.

وی با تقدیر از نیروهای انتظامی استان بیان داشت: با توجه به اینکه در سایر مراکز استان ها خط ویژه ای برای تردد تاکسی ها در نظر گرفته شده در مرکز استان ما نیز تمهیداتی برای اختصاص خط ویژه به تاکسی و اتوبوس از میدان شهداء تا میدان هفت تیر به دلیل حجم بالای ترافیک در این قسمت در نظر گرفته شود.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام / گ

 

، 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی