نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1392 - 5:32
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین نشستی که با وزیر نفت خواهیم داشت، اولویت اصلی ساخت و راه اندازی پروژه عظیم پتروشیمی دهدشت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در مورد راکد ماندن پروژه ملی پتروشیمی دهدشت اظهار داشت:مسئله ی عمده ای که مسئولان و حتی سرمایه گذاران را نسبت به این پروژه دلسرد کرده، مادر نبودن این پروژه در استان است.


بزرگواری در مورد راکد ماندن این پروژه گفت:با توجه به این که پتروشیمی بیدبلند2 پتروشیمی مادر در استان است،  تا وقتی این پتروشیمی آغاز به کار نکند؛ نمی توان راه اندازی  پروژه پتروشیمی دهدشت را در  این شهرستان  عملی دانست.

وی افزود: این پروژه نیاز به زیر ساخت هایی دارد که بیشتر از خارج کشور تأمین می شود و عمر این پروژه به دولت های گذشته بر می گردد که هنوز در آن  پیشرفتی صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت:با جدیت پیگیر راه اندازی پتروشیمی دهدشت هستیم .


نماینده چهار شهرستان کهگیلویه در ادامه اذعان داشت: 20درصد سهام پتروشیمی دهدشت مربوطه به پتروشیمی گچساران است و تا وقتی این پروژه راه نیفتد، راه اندازی پتروشیمی دهدشت، هیچ اثر مثبتی در اقتصاد استان نخواهد داشت.


وی در مورد راه اندازی این پروژه در آینده نزدیک گفت: در اولین نشستی که با وزیر نفت خواهیم داشت موضوع پتروشیمی دهدشت را که از اولین و مهمترین خواسته های مردم است مطرح کرده و  اولویت اصلی، ساخت و راه اندازی پروژه عظیم دهدشت خواهد بود.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام /گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی