نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1392 - 23:51
خواننده سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی گفت: با کارهایی که طی چند سال اخیر بر سر موسیقی استان ما رفته باید گفت این موسیقی در کما به سر می‌برد.

به گزارش چهارفصل از یاسوج، کورش رضوانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابراز انتقاد شدید از وضعیت موسیقی در استان اظهار کرد: وقتی شخصیت خانوادگی من اهل موسیقی زیر سؤال می‌رود دیگر چه امیدی به خود موسیقی می‌توان داشت.

وی با بیان این‌که اگر در جایی انتقادی کرده‌ام تنها برای گشودن چتر موسیقی بر سر همه در استان بوده، تصریح کرد: توهین‌ها و الفاظ نامناسبی در این چند سال شنیدم که بازگو کردن آن خارج از چارچوب شرم و حیا خواهد بود.

خواننده آلبوم ایل احساس تصریح کرد: جمعی تنها موسیقی را برای خودشان تعریف کرده‌اند و نمی‌توان وارد منطقه ممنوعه آنها شد و همین موجب شده تا موسیقی کهگیلویه و بویراحمد امروز در حالت کما باشد.

رضوانی تحقیر و تضعیف را در قاموس هنر و مسئولیت در این وادی ندانست و گفت: وقتی تحقیر و تضعیف می‌شوم چگونه می‌توانم با آقایان همکاری داشته باشم و به همین خاطر وارد منطقه ممنوعه نمی‌شوم.

این عضو انجمن موسیقی ایران ادامه داد: از مسئولان آینده فرهنگی استان تقاضا دارم که فکری به حال این معضل بزرگ کنند چرا که با ادامه این روند نباید امیدی به زنده شدن موسیقی استان داشته باشیم.

رضوانی یکی دیگر از بزرگترین مشکلات استان را در عرصه هنر بی‌کاری و رنج بردن از نداشتن شغل برای هنرمندان دانست و گفت: باور کنید اگر در جایی مشغول به کار می‌شدم حقوق خودم را نه برای زندگی بلکه در راه کمک به موسیقی هزینه می‌کردم.

خوتاننده آلبوم موسیقی ایل احساس تصریح کرد: باید به گونه‌ای در هنر با یکدیگر مهربان باشیم تا بتوانیم مشکلات کنونی را از سر راه برداریم ولی به جای همکاری و تعامل اکنون درگیری‌های ما مزید بر علت شده تا هنر رو به افول برود.

رضوانی با ابراز امیدواری از این که مسئولان راه حلی برای عبور از بن‌بست در کارهای فرهنگی پیدا کنند، افزود: به نوبه خود و به عنوان کمترین عضو از این خانواده آماده همکاری برای تعالی موسیقی استان هستم.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی