نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آذر 1392 - 19:54
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد تغییر مدیران و فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، فتاح محمدی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال تغییر و تحولات مدیران استانی گفت: عملکرد وشعار دولت به گونه ای است که مدیران توانمند بر حسب عملکردشان باید به کار گرفته شوند.

وی اظهار داشت: این قبیل حرف ها و سخن ها که می گویند، دولت قبل بعضی مدیران را استخدام کرده و در این دولت باید بروند حرفی غیره منطقی و نادرست است.

محمدی افزود: روند تغییر مدیران باید به گونه ای باشد که به شأن و منزلت این افراد صدمه ای وارد نشده و باید بدانیم که این مدیران توانمند سرمایه های استان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: ما نباید تغییر و تحول مدیران را به پای اصلاح طلبی بودن بگذاریم، بلکه باید مدیری که دارای توانمندی بوده و ارزیابی عملکرد کاری او مثبت باشد، حفظ شود و نباید در این موضع نگاه سیاسی وجود داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: مسئولان باید برای پیشبرد امور با آرامش و فرایند خاص مدیریتی عمل کنند و بدانند که تغییر مدیران دستگاه ها مبتنی بر حفظ کرامت و جایگاه آن ها است.

وی در مورد تغییر فرمانداران در آینده گفت: انتخاب فرمانداران بر حسب یک فرایند خاص و اصولی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: در این خصوص بانک اطلاعاتی از نیروهای توانمند بومی و غیره بومی تهیه شده و گزینه ها به صورت تخصصی بررسی می شود.

محمدی ابراز داشت: پس از ارزیابی افراد، مشورت هایی با نمایندگان صورت می گیرد و نظر نهایی را دستگاه مرکزی و ذیربط اعلام می کند.

وی افزود: روند انتخاب فرمانداران در حال انجام است اما این انتخاب مراحلی دارد که نمی توان به دلیل حفظ آبروی افراد، گزینه ها را اعلام کرد،بلکه باید توانمندی این افراد در وزارت کشور تایید شود.

محمدی در مورد تغییر زود هنگام مدیران در آینده نزیدیک گفت: ما به دنبال تغییر زود هنگام مدیران استانی نیستیم ،بلکه به دنبال استفاده از همه ظرفیت های استان درمدیریت ها هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان این مطلب که رابطه بین نمایندگان و مدیران اجرایی تحمیلی نیست، ادامه داد: سیاست دولت تعامل با مجموعه نظام از جمله مجلس است و براین اساس تعامل منطقی بین نمایندگان و مدیریت اجرایی استان وجود دارد.

محمدی در خصوص نقش نمایندگان در تعیین مدیران استانی خاطر نشان کرد:  قوم گرایی و سیاست زدگی یکی از آسیب های این استان است که تلاش می کنیم این آسیب ها را در انتخاب مدیران با هماهنگی بین استانداری و نمایندگان مردم به حداقل برسانیم.

وی به وجود تنوع سیاسی در بین نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: مشکلی با نمایندگانی که همراه با دولت نیستند، نداریم و حفظ مصالح استان و مردم اصلی ترین کار ما است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم باید در تغییر مدیران صبور باشند و به گونه ای پیش برویم که از تمام ظرفیت ها در انتخاب مدیران استفاده کنیم .

محمدی در پایان گفت: مسئولان استانی و نمایندگان مردم در استان باید با صحه صدر و تعامل خوب با هم دیگر ارتباط داشته و برای پیشبرد اهداف کلان در استان تلاش و کوشش خوبی را از خود نشان دهند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی