به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل»، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بیستوپنجمین شب از اجتماع خودجوش و مردمی، بار دیگر به کانون تجلی عشق و ارادت به ساحت رهبر شهید امت، حضرت آیتالله سید علی حسینی خامنهای (رضوانالله تعالی علیه) تبدیل شد.
اهتزاز پرچم اقتدار در قلب یاسوج
در این مراسم شکوه آمیز که با هدف خونخواهی و تجدید میثاق با آرمانهای ولایت برگزار شد، اکثریت قاطع مردم یاسوج با حضوری حماسی و در دست داشتن پرچم سهرنگ و خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران، جلوهای از عزت ملی را به نمایش گذاشتند.
شرکتکنندگان با بالا نگه داشتن پرچم ایران و طنین شعارهای انقلابی، بر این حقیقت پای فشردند که راه رهبر عزیزشان با صلابت ادامه دارد. این حضور پرشور و برافراشته ماندن پرچم در دستان پیر و جوان، پیامی صریح به جهانیان مخابره کرد که پرچم پرافتخار این مرز و بوم، تحت هر شرایطی همیشه بالا خواهد ماند و آرمانهای شهیدان خدشهناپذیر است.

































نظرات کاربران