قاسم فاطمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» با اشاره بهضرورت نظارت و بازرسی از بازار گفت: آنچه در این شرایط جنگی برای مردم نیاز ضروری است بحث نظارت جدی بر بازار و برخورد قاطع با متخلفین و سودجویان است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لنده گفت: در طول یک سال گذشته بهخصوص در چندماهه گذشته بیش از ۲۷۶ پرونده تخلف صنفی توسط اداره صمت، جهاد کشاورزی جهت صدور رأی به تعزیرات معرفی شدند.
وی افزود: در راستای تشدید نظارتهای بهداشتی نیز در ششماهه گذشته بیش از ۱۱ پرونده تخلفات بهداشتی جهت صدور رأی به تعزیرات معرفی شدند.
فاطمی گفت: بر اساس قانون انتزاع جهاد کشاورزی میبایست نسبت به تأمین، توزیع و نظارت بر بازار ورد کند که مهمترین رسالت را در حوزه بازرسی دارند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لنده گفت: در شرایط جنگی هستیم و باید تشدید نظارتها باشیم و نسبت به تأمین اقلام اساسی از الان به فکر باشیم.
وی در خصوص ساماندهی خیلی خوبی صنوف گفت: آنچه شهرستان لنده را با دیگر شهرستانها متمایز کرده است بحث صدور کامل مجوز فعالیت قبل از فعالیت واحد صنفی است که یکی از نکات بارز این حوزه است.
فاطمی گفت: در بحث نظارت متأسّفانه در لنده مشکلات اساسی داریم و اگر بازرس اتاق اصناف باید استقرار دائم داشته باشد با هر بار بازرسی شاهد تعطیلی بازار نبودیم.
وی در ادامه گفت: تراکنش خارج از حقیقت یکی از چالشهای اساسی در خبازیها است که این مهم باید صورت ویژه مورد پیگرد و بررسی قرار گیرد.
انتهای خبر/
نظرات کاربران