به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» مردم مؤمن و همیشه در صحنه یاسوج همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین و انزجارشان از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.
از ساعات اولیه صبح، خیابانهای اصلی شهر یاسوج مملو از جمعیتی شد که با در دست داشتن پرچمهای فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند. اقشار مختلف مردم از جمله خانوادهها، جوانان، دانشجویان، روحانیون و مسئولان در کنار یکدیگر در این راهپیمایی حضور یافتند و جلوهای از وحدت و همبستگی را به تصویر کشیدند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی در حمایت از آرمان آزادی قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، بار دیگر نشان دادند که مسئله فلسطین همچنان به عنوان یکی از مهمترین دغدغههای جهان اسلام در قلب مردم جای دارد.
حضور پررنگ نسل جوان در کنار خانوادهها از نکات قابل توجه این مراسم بود؛ حضوری که نشان میدهد آرمان دفاع از مظلومان و حمایت از مردم فلسطین همچنان در میان نسلهای مختلف زنده و پویاست.
راهپیمایی روز جهانی قدس در یاسوج امسال نیز به صحنهای از همدلی، بصیرت و ایستادگی تبدیل شد و مردم این شهر با گامهایی استوار و شعارهایی رسا، پیام حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان رساندند.










































نظرات کاربران