به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهار فصل»در یازدهمین شب از شهادت رهبر انقلاب، خیابانهای گچساران بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی این شهر بود؛ مردمی که باوجود گذشت روزها از این حادثه، همچنان پایکار انقلاب ایستادهاند و هر شب با حضور در خیابانها، عهد و وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میکنند.
مردم گچساران در ادامه قرار شبانه خود، با برگزاری اجتماعهای عزاداری و سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی، فریاد خونخواهی سر داده و خشم و انزجار خود را از دشمنان ملت ایران، بهویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، اعلام کردند.
شرکتکنندگان در این اجتماع مردمی همچنین با تجدید بیعت با رهبر سوم انقلاب، بر ادامه راه امام و شهدا تأکید کرده و حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابله با جنایت و تجاوز دشمنان اعلام کردند.
حضور پرشور اقشار مختلف مردم، از جوانان و نوجوانان تا خانوادههای شهدا و ایثارگران، جلوهای از همبستگی، بصیرت و روحیه انقلابی مردم این دیار را به نمایش گذاشت؛ حضوری که نشان میدهد گچسارانیها در دفاع از آرمانهای انقلاب، خیابان را رها نمیکنند و همچنان در میدان ایستادهاند.
تصاویر و ویدئو را مشاهده کنید.




















































































نظرات کاربران