نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1403 - 10:21
مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد:
هدف بسیج سازندگی تزریق روحیه امیدآفرینی است
مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی در جهت تزریق امید آفرینی در جامعه در همه ابعاد به خوبی ایفای نقش کرده است؛ چرا که هدف بسیج سازندگی تزریق روحیه امیدآفرینی به جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی《چهارفصل》: حسن رضایی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص نقش بسیج سازندگی در تزریق نگاه امیدوارانه به حل مشکلات موجود کشور به خصوص در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ بسیج سازندگی در راستای عمران و آبادانی در مناطق محروم و با توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.      

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر نقش جوانان در گام دوم، جوانان با حضور در اردوهای جهادی علاوه بر خودسازی درونی توانایی خود را برای سازندگی عمران و آبادانی کشور محک می‌زنند. 

رضایی گفت: بسیج سازندگی در جهت تزریق امید آفرینی در جامعه از همان ابتدای تاسیس تا به امروز در همه ابعاد به خوبی ایفای نقش کرده است؛ در بحث محرومیت‌زدایی و اشتغال مردم همواره اقدامات جهادی و انقلابی پای کار بود چرا که هدف بسیج سازندگی تزریق روحیه امیدآفرینی به جامعه است.

وی بیان داشت: خوشبختانه بسیج سازندگی در همه عرصه‌های مختلف باخوشنامی و گمنامی به نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کند و با اقدامات و فعالیت‌های اندیشمندانه خود روحیه نشاط را به جامعه تزریق می‌کند. 

رضایی خاطر نشان کرد: ما در هفته بسیج سازندگی هستیم و الحمدالله آموزشگاه های فرهنگی و اقتصادمقاومتی و آموزشی و افتتاح پایگاه های صنایع تبدیلی و کمک های مومن دوستانه، تامین مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی، برپایی میز خدمت‌، استفاده از بازوهای آموزشی و توانمندسازی مردم در بخش اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

وی گفت: جوانان ما در گرمای طاقت‌فرسا و شرایط سخت به‌خاطر محرومیت‌زدایی دنبال کار مردم هستند که در بحث توانمند سازی مردم و کمک های مومن دوستانه تسهیلات خوبی به مردم ارائه داده‌ایم. 

رضایی اظهار داشت: باهماهنگی فنی و حرفه ای و آموزش نیروی انسانی در جهت حمایت از تولید و به‌ویژه امسال در جهت جهش تولید در اختیار مردم قرار می‌گیرد، همچنین راه‌اندازی کارگاه‌ها و مشاغل روستایی و خانگی در بخش های مختلف دامداری و کشاورزی و صنایع خانگی و ... همچنین درهفته پیش رو کلنگ زنی کارخانه تولید قیر و ایزوگام در شهرستان بویراحمد را داریم .

وی افزود: در یکی دوسال اخیر با توجه به وضعیت آب منطقه نیازمند پایداری در بحث تامین آب شرب سالم در سطح روستاهای استان هستیم که بیش از ۱۲۰ روستای استان از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

این مسئول در پایان گفت: همانطور که مستحضرید بسیج در همه صحنه‌ها وارد عمل شده و بسیجیان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذشته‌اند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی