نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. ارديبهشت 1403 - 13:41
معاون‌ رئیس‌جمهور در جمع کارگران نفت مطرح کرد:
استقلال کامل نفتی و رشد اقتصادی ۶ درصدی
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز به استقلال کامل در حوزه نفت رسیده‌ایم و یک صنعت پیشرو است و متوسط رشد اقتصادی ما بالاتر از ۶ درصد است که این آمار در صنعت نفت هم بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «چهارفصل» محسن منصوری معاون رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع کارگران شرکت نفت گچساران حضور پیدا کرد و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
محسن منصوری گفت: اینجا صحبت از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است و پیامبر فرمودند بزرگترین عبادات کسب روزی حلال است.امروز در نبرد بزرگ اقتصادی ما نقش کارگران بی بدیل است.
در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم
وی ادامه داد: لازم می دانم از طرف جناب رئیس جمهور از شما کارگران نیز تقدیر و تشکر کنم که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنید، امروز به استقلال کامل در این حوزه رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده و پیشرو در اقتصاد است و متوسط رشد اقتصادی ما بالاتر از ۶درصد است و این آمار در صنعت نفت هم بیشتر است.
معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهور گفت ابراز کرد: امروز بیش از ۳ و نیم میلیون بشکه نفت تولید می کنیم و برای ۴ میلیون بشکه در روز تلاش می کنیم و برای رسیدن به قله و تعالی کشور فداکاری‌ها صورت گرفته است.
منصوری ابراز داشت: برای توفیق حداکثری تمام ابزارها را داریم هم مدیریت و هم سرمایه انسانی و هم منابع و هم ایمان به خدا را داریم.

وی تصریح کرد: تمام مولفه های توفیق یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده است تا هر چه زودتر به توفیق نهایی برسیم امروز ایران اسلامی به ظرفیت های خودش تکیه می کند و در بسیاری از امورات به خودکفایی رسیده است.
معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهور بیان داشت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شدند و امروز به روزهایی رسیده ایم که میزان تولیدشان بیشتر از آن روزهای قبل از تحریم رسیده ایم هرچند دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این مملکت انجام می دهد.
برای ما همه عرصه ها همانند عرصه عاشورا است
منصوری خاطر نشان کرد: برای ما همه عرصه ها همانند عرصه عاشورا است و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه انقلاب هرکجا میدان را به نیروی جوان و متهد و متخصص انقلابی داخلی دادیم پیشرفت کردیم و هرجا که نگاه به بیرون داشتیم موفق نبودیم.
وی افزود: امروز تلاش شرکت های دانش بنیان را شاهد هستیم تا بار کشور را بلند کنند و مسائل بزرگ را مرتفع کنند و این از افتخارات صنعت نفت ،جامعه کارگری و ...است.
منصوری بیان کرد: درکنار این زحمت ها توجه به محیط پیرامونی هم حائز اهمیت است و در صنعت نفت به مسئولیت های اجتماعی هم توجه ویژه ای شده است.
معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهور گفت: درپایان به همه کارگران خداقوت و دست مریزاد می گویم و دست بوس شما هستیم.
 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی