نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آبان 1402 - 14:55
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ داوطلب در سه حوزه انتخابیه این استان از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.
به گزارش چهارفصل جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه از مجموع ۱۷۴ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات در استان در مرحله اول دو نفر انصراف خود را به هیات‌های اجرایی اعلام کردند، افزود: صلاحیت ۱۳۰ داوطلب در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت از سوی هیات اجرایی انتخابات تایید شد.
وی با اشاره به ابلاغ نتایج هیات اجرایی از عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ۱۸ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این سه حوزه انتخابیه عدم تایید و ۲۴ داوطلب عدم احراز صلاحیت شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرآیند بررسی صلاحیت‌ داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نامنویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه هجدهم آبان به پایان رسید و از امروز به افرادی که شرایط لازم را کسب کردند، ابلاغ می‌شود.
هاشمی‌مهر گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده چهار روز مهلت برای اعتراض با ذکر دلایل و ارائه مدارک و مستندات به هیات های نظارت دارند.
او ادامه داد: تاکنون تنها یک نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد داوطلبی خود را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده است.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز شنبه ۲۰ آبان آخرین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان است، عنوان کرد: طبق تبصره چهار ماده چهار قانون انتخابات خبرگان رهبری باید حتماً انتخابات رقابتی باشد.
هاشمی‌مهر بیان کرد: افرادی که واجد شرایط بوده و دارای تحصیلات سطح چهار حوزوی‌اند امروز با مراجعه به فرمانداری مرکز استان یا وزارت کشور ثبت نام کنند تا انتخابات مجلس خبرگان استان با تأخیر مواجه نشود.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی