نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1402 - 14:41
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوربه سیر تاریخی 13آبان ماه اشاره کرد و افزود: در چنین روزی حدود ۴۵ سال قبل تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و این خون‌ها سبب سرنگونی طاغوت شد

به گزارش چهارفصل سید محمد حسینی در جمع مردم شهر یاسوج با تشکر از مردم استان برای گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و بیان استکبارستیزی گفت: به همه دانش آموزان که امروز در این روز حضور پیدا کردند سلام می‌گویم.

شهدای یوم الله ۱۳آبان پیروزی انقلاب راسرعت بخشیدند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به سیر تاریخی 13آبان ماه اشاره کرد و افزود: در چنین روزی حدود ۴۵ سال قبل تعدادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و این خون‌ها سبب سرنگونی طاغوت شد و بعد از انقلاب حدود ۳۶ هزار دانش امور برای انقلاب با شهادت خود نقش‌آفرینی کردند و امروز باید با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و آینده سازان این کشور باید نقش‌آفرینی کنید.



وی ادامه داد: اگر کسی تاریخ را نداند و دسیسه‌های بر علیه ایران را نداند باید از کودتای ۲۸ مرداد ماه، حمایت از پهلوی،‌حمایت از جنگ هشت ساله، ترورها و ساختن داعش، حمایت از جنایات رژیم صهیونسیتی بخشی از جنایات این کشور بر علیه ملت ایران باید آگاه شود.



معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دهه های گذشته سرداری همچون سلیمانی جبهه مقاومت را تقویت کردند، گفت: امروز محورهای مختلف مقاومت در یمن، عراق و سوریه و لبنان بر علیه رژیم صهیونسیتی حضور پیدا کردند و در عملیات طوفان الاقصی با وجود ادعای اشراف اطلاعاتی و گنبد آهنین و انواع تجیزات رزمندگان فلسطینی دیوار ادعای غیر قابل نفوذ را شکستند و هفتم اکتبر در این عملیات رژیم صهیونسیتی را غافلگیر کردند و امروز همه متوجه شدند که این رژیم پوشالی همه ادعاهایش برای شکست ناپذیریش دروغین است و شکست  خواهد خورد.

 

حماس بدون سلاح با اسرائیل می جنگند



حسینی ابراز داشت: در نواز غزه جمعیت دو میلیونی بدون سلاح حضور دارند و گروه های مبارز فلسطینی با حداقل تجهیزات در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند، اما این رژیم با قساوت اقدام به کشتار غیر نظامیان و بیمارستان ها و امبولانس ها اقدام میکند و باید به همه جهانیان فهماند که اقدامات این رژیم جعلی با حمایت انگلیس، آمریکا و فرانسه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در اروپا از شرق تا جنوب همه در حال محکوم کردن این جنایات هستند،ابراز داشت:در این جنایات بیش از ۴ هزار کودک، بیش از ۲ هزار زن شهید شدند، ولی متأسفانه امروز کشورهای منطقه از جمله سیاست مداران عرب آنگونه که باید و شاید پای کار فلسطین نیستند.



معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امروز حزب الله تجهیزات دارد و مهمتر نیروهایی دارند که می توانند اساس این غده سرطانی را ریشه کن کنند و باید گفت امروز اقدامات رژیم صهیونسیتی سبب مرگ و اضمحلال آنها شده است.

غربی ها بگویند جرم کودکان فلسطینی چیست



حسینی تاکید کرد: امروز باید سوال کرد، جرم کودکان فلسطین چیست؟ تنها جرم آنها ایمان است و اینکه تنها در کشورشان زندگی می کنند اما بمب های یک تنی بر سر آنها ریخته می شود، امروز هرکس در برابر زیاده خواهی آنها ایستادگی کند لقب تروریست به آنها داده می شود، اما رسانه های غربی به گونه ای وانمود میکنند که آمار کشتار فجیع و زندانی کردن ۶ هزار فلسطینی و ریختن بمب بر سر فلسطینی ها و اشغالگری ۷۵ ساله عملیات تروریستی نام ندارد.



وی با تاکید بر اینکه امروز فلسطینی ها بعد از ۷۵ سال تحت ظلم قرار گرفتن در طوفان الاقصی هیمنه صهوینیست ها را شکستند،گفت: امروز در اثر جنایات فلسطین کشورهای نظیر بولیوی با آنها قطع رابطه کرده و برزیل، کوبا و کشورهای آمریکای لاتین اقدامات این رژیم را محکوم می کنند، اما سفارت خانه ها هنوز فعال است و این رژیم به جنایاتش ادامه می دهد که باید با انسجام و وحدت همه فعالیت های آنها متوقف و محکوم شوند.



معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: این رژیم اقدامات مختلف و جنایاتی از جمله ترور و حمایت از اغتشاش و همچنین حجمه بر ایران دارد اما در همه دسیسه های آنها با شکست مواجه شده است.

 

تحولات خوبی در استان در حال مشاهده است

حسینی در ادامه  به فعالیت های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی گچساران و طرح های آب رسانی و حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: این اقدامات سبب تحول و رشد و پیشرفت خواهد شد و از طرفی استان کهگیلویه بوبویراحمد دارای ظرفیت های مختلفی در حوزه گردشگری، نفت و گاز وجود دارد که استفاده از این ظرفیت ها سبب رشد و پیشرفت استان می‌شود.



معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در دولت سیزدهم تلاش برای استفاده از ظرفیت‌ها شروع‌شده است و خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشور از طریق افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها مشاهده می‌شود در استان شما پروژه ملی پاتاوه به دهدشت به پایان رسید و پروژه مختلف عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف استان در حال انجام است و این تحرک‌ها در سراسر کشور وجود دارد تا کم‌کاری‌ها در سطح کشور در سالیان گذشته جبران شود، پروژه پارس جنوبی بعد از سالیان مختلف به نتیجه رسید و در سفرهای مختلف ریاست جمهوری پتروپالایشگاه ها و پتروشیمی‌ها در حال تکمیل و به‌طورکلی کشور در ریل پیشرفت قرار گرفت.

ایران اسلامی نقطه امید ملت‌های مستضعف

حسینی به لزوم همراهی مردم در طرح‌ها و پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در استان شما در کنار طرح‌های مختلف راه‌اندازی سردخانه ۳۸ هزار تنی از دیگر خدمات است.

وی ادامه داد: امروز تلاش برای خدمت همچنان وجود دارد تا نیازمند بیگانگان نباشیم و با راه‌اندازی تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده‌ایم که کشورهای دیگر خواهان محصولات ما هستند، امروز باید به نقطه‌ای از اوج برسیم که بتوانیم تأمین‌کننده نیازهای دیگر کشور باشیم زیرا ما نقطه امیدملت‌های مستضعف جهان هستیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی