نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1402 - 8:22
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:
جنایات اسرائیل در غزه با حمایت آمریکا است
رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایکار علیه مردم غزه صورت می‌گیرد.

به گزارش چهارفصل محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکدز در خانه ملت با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست دچار آشفتگی شده است و به همین دلیل به هر اقدامی دست می‌زند گفت: عملیات طوفان الاقصی در بیش از ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده و با فروریختن دیوار امنیتی اسرائیل، این رژیم جعلی در بدترین زمان تاریخی خود قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این عملیات، برای کشورهایی که سعی در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونسیتی داشتند پیام واضحی برای جامعه بین‌المللی و کشور‌های اسلامی منطقه داشت و به همه جهانیان فهمانید که توازن قدرت در سرزمین‌های اشغالی تغییر کرده و رژیم صهیونیستی به طور کامل در حال افول، نابودی و محو شدن قرار گرفته است.

 

 نماینده مردم یزد و اشکدز در خانه ملت تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی شیطان بزرگ آمریکا جنایت‌کار دست به اقدامات وحشیانه‌ای در به شهادت رساندن زنان و کودکان غزه می کند.

 

وی با تایکد بر اینکه امروز آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در مقابل هیمنه جبهه مقاومت به بن بست رسیده اند بیان کرد: بعداز طوفان الاقصی رژیم جعلی اسرائیل بکارگیری هر نوع رفتاری تروریستی را برای خود مجاز دانسته و این رژیم کودک کش بمباران وحشیانه را بر سر مردم غزه را انجام می دهد  و  آب، دارو، برق، گاز و ... را روی مردم قطع می کند اما این ملت با وجود تقدیم هزاران شهید همچنان مقاوم و استوار و پایدار هستند.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی