نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1402 - 16:59
رئیس دانشگاه یاسوج از ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه در فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشورخبر داد.

به گزارش چهارفصل بهادر کرمی گفت: در جدیدترین فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشور، دانشگاه یاسوج بالاتر از برخی دانشگاه‌های مطرح ملی قرار گرفت.

وی افزود: در این رتبه بندی دانشگاه یاسوج در بین ۴۹ دانشگاه و پژوهشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر معرفی شده، با کسب اعتبار علمی ۱۴۴۲ در رتبه ۱۷ قرار گرفت.

رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: این دانشگاه همچنین در بین دانشگاه‌های وزارت علوم نیز بعد از دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان رتبه ۱۳ را کسب کرد.

وی ادامه داد: با استناد به گزارش منتشر شده توسط محققان دانشگاه استنفورد بر مبنای داده‌های جمع‌آوری شده تا انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی، آقایان دکتر مهراورنگ قائدی از گروه شیمی، دکتر رضا خرداد از گروه فیزیک، دکتر زهرا رفیعی از گروه شیمی، دکتر حمیدرضا رجبی از گروه شیمی، دکتر سید محمد زمانی‌نژاد از گروه مهندسی مکانیک و دکتر اردشیر شکرالهی از گروه شیمی در زمره دو درصد دانشمندان برتر دنیا در حوزه تخصصی فعالیت خود قرار گرفتند.

کرمی افزود: هم‌چنین اسامی آقایان دکتر ابراهیم علی پناه پور دیل، خیبر دشتیان، آرش اسفرم و احمدرضا باقری از دانش‌آموختگان رشته شیمی دانشگاه نیز در فهرست منتشر شده، ذکر شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا