نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1401 - 10:48
فرمانده تیپ ۴۸ فتح از بسیج امکانات برای کمک به مناطق سردسیری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

به گزارش چهارفصل سردار حسن حکمتیان‌راز با اشاره به امدادرسانی تیپ ۴۸ فتح پس از بارش برف در شهر یاسوج گفت: تیپ ۴۸ فتح در شهرستان بویراحمد و منطقه آذربایجان غربی در حال خدمت رسانی به هم استانی‌ها و مردم مرز نشین آذربایجان غربی است.

 

وی عنوان کرد: پس از بارش برف در شهر یاسوج ارزیابی‌ها و نیازمندی‌ها احصا و گردان‌های رزم، خدمات پشتیبانی رسمی رزم و به گردان‌های امام حسین(ع) و فاطمیه(س) اعلام آمادگی کردیم و خودروهای کمک دار تیپ ۴۸ فتح برای امداد رسانی به مردم شهر یاسوج وارد عمل شدند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح عنوان کرد:  ماشین‌های مهندسی تیپ جهت بازگشایی مسیرها، جاده‌ها و مراکز ارتباطی در آماده باش کامل هستند و هر زمان که مدیرکل مدیریت بحران بخواهند برای امدادرسانی اقدام می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تیپ ۴۸ فتح دارای تانکرهای آبرسانی است عنوان کرد: در صورتی که دستگاه‌های متولی درخواست تانکرهای آبرسانی را به مناطق مختلف شهرستان بویراحمد که دچار قطعی آب شدن بدهند به آن مناطق اعزام می‌شوند.

 

حکمتیان‌راز با بیان اینکه هم اکنون ماشین‌های مهندسی تیپ ۴۸ فتح جهت بازگشایی جاده‌ها در حال کار هستند آنان کرد آمادگی داریم اگر مدیریت بحران جایی را اعلام کنند که نیاز به کمک داشته باشد کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا