نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1401 - 17:20
یک نماینده مجلس هم استانی با عباراتی مانند " شما قوم و خویش من هستید" یا " من داماد شما هستم " یا " شما عمو یا دایی ما هستید " به دنبال اغواگری مردم و جلب توجه و کسب رأی است.

به گزارش چهارفصل حدود چهارده ماه به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما از گوشه و کنار برخی خبرها مبنی بر فعالیت های مخفی برخی چهره های سیاسی برای شرکت در انتخابات به گوش می رسد.

 

فعالیت نامزدهای احتمالی در شهرها و روستاها در حال افزایش است، این روزها از محالات ممکن است به مراسمات عزا و عروسی بروید و چهره یکی دو نفر از نامزدهای احتمالی انتخابات همراه با طرفدارانشان را در آنجا نبینید.

 

اما در جدیدترین خبر و بر اساس اطلاعات دریافتی، یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی جلسات شبانه ای با سران برخی طوایف در دیگر شهرها برگزار کرده است.

 

در حالی که این روز ها دغدغه اصلی و نگرانی عمده مردم در خصوص مسائل اقتصادی است اما برخی نمایندگان به جای این که همه تمرکز و حواس خود را بر روی حل مشکلات مردم بگذارند، به دنبال برگزاری چنین جلساتی هستند؛ قطعا مردم در پایان دوره چهارساله عملکرد هر یک از نمایندگان را بررسی خواهند کرد و بر اساس آن رای خواهند داد.

 

البته یک موضوع مهم در خصوص انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد این است که برخی اوقات مسائل قومی و تعصبی بر برنامه و عملکرد ارجحیت دارد؛ به گونه ای که یکی از نمایندگان در بین هر طایفه ای که حضور پیدا می کند و با استفاده از عباراتی مانند " شما قوم و خویش من هستید" یا " من داماد شما هستم " یا " شما عمو یا دایی ما هستید "  به دنبال اغواگری مردم و جلب توجه و کسب رأی است.

 

استفاده از این سناریوها گرچه شاید هنوز در برخی مناطق نخ نما نشده باشد اما یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد و فریب چنین سخنان و تبلیغات کاذبی را نخورند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی