نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1400 - 11:00
خواننده سرودهای انقلابی گفت: شهید سلیمانی در حوادث مختلفی که رخ می داد در تمام آن ها با همه وجود شرکت می کرد و صادقانه برای مملکتش فداکاری می کرد، دنیا برای او بازیچه بود.

خواننده سرودهای انقلابی در گفتگو با چهارفصل در خصوص شهید سلیمانی و ویژگی های شخصیتی وی گفت:شهید سلیمانی مرد بزرگی بود که همه آزادگان جهان به او افتخار می کند ویژگی های خاصی داشت از جمله این که به معنای واقعی مرد خدا بود و کارهایی که انجام می داد در راه خدا و برای مردم بود.

 

محمد گلریز با بیان این که شهید سلیمانی یک قهرمان ملی بود، ادامه داد:بیان کرد: حاج قاسم اخلاص داشت؛ این مساله خیلی مهم است که همه وجودش اخلاص باشد و دارای قلب سلیمی بود و ارادت خاصی به همه اقشار مردم داشت.

 

وی افزود: شهید سلیمانی در هر جایی که می رفت اول به بچه ها توجه می کرد و آن ها را مورد محبت خود قرار می داد؛ کلیپی از او دیدم که وقتی نماز می خواند فرزند شهیدی به کنار او آمد و در حال نماز دست نوازش بر سر فرزند شهید کشیدند که ما را یاد حضرت علی (ع) و ماجرای اهدای انگشتر در رکوع می اندازد.

 

گلریز در ادامه با اشاره به این که وقتی برای خدا و مردم و خصوصا برای مستضعفان کار کنید، عزیز می شوید، بیان کرد: شهید سلیمانی در حوادث مختلفی که رخ می داد در تمام آن ها با همه وجود شرکت می کرد و صادقانه برای مملکتش فداکاری می کرد، دنیا برای او بازیچه بود، امیدوارم که با ائمه اطهار محشور شوند و ما هم سعادت داشته باشیم در عرصه هنر و موسیقی و سرودهای انقلابی و حماسی کارهای ماندگار در خصوص وی داشته باشیم.

 

وی به کارهایی که در خصوص شهید سلیمانی تولید کرده بود اشاره کرد و گفت: قبل از شهارت شهید سلیمانی سرود " صبح پیروزی2 " و پس از شهادت نیز سرود "سربداران" را خواندم.

 

این خواننده انقلابی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: همه دست اندرکارانی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند از جمله صداوسیما، فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری باید تلاش کنند برای این اسوه و مرد بزرگ کارهای فاخر و ماندگار انجام دهیم، حتی باید خیلی پیشتر از این کارهایی تولید می کردیم تا ناگفته هایی که از وی وجود دارد بیان شود.

 

گلریز در پایان گفت: حاج قاسم سفیر عشق و پیام رسان محبت، خلوص نیت و استقامت برای جهان است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی