نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1400 - 13:51
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمدبه تشریح آخرین وضعیت محدودیت های تردد در شهرستان همچنین جریمه خودروهای متخلف پرداخت.

به گزارش چهارفصل رئیس پلیس راهور شهرستان بویراحمد  در خصوص آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی در این شهرستان ضمن قدردانی از همکاری شهروندانی با پلیس گفت: محدودیت هایی که ما ایجاد می کنیم بر اساس مصوبات ستاد کرونا کشوراست که  در بازه های زمانی مختلف اعلام می شود اما محدودیت هایی که به صورت مداوم داریم شبانه است که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد.

 

سرگرد بوستانی ادامه داد: محدودیت های دیگری نیز وجود دارد که بر اساس فراوانی کرونا و افزایش شیوع آن وضع می شود که بین استانی و بین شهرستانی است و به مدت یک هفته تا دوشنبه هفته آینده این طرح را داریم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا از ساعت 18 عصر هم جریمه انجام می شود بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت های عصر از ساعت ۱۸ تا ۲۱ هسته مرکزی شهر یعنی خیابان های منتهی به میدان هفتم تیر مسدود می شود لذا در این ساعات محدودیت ایجاد می شود اما اعمال قانون نداریم؛ اعمال قانون از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد خواهد بود.

 

بوستانی در خصوص تردد پلاک های غیربومی در سطح شهرستان نیز گفت: پلاک های غیر بومی حق تردد در شهرستان های ما را ندارند و بر اساس جدول تنظیمی اعمال قانون می شوند.

 

وی در خصوص میزان جرائم نیز گفت: شهرهای قرمز یک میلیون تومان و تردد در ساعت محدودیت های شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.

 

رئیس پلیس راهور بویراحمد در ادامه در خصوص تردد اضطراری برای افرادی که ممکن است بیمار داشته باشند یا مجبور به تردد شوند گفت: خودروهای عمومی مانند تاکسی ها و وانت بارهایی که باربری انجام می دهند و همچنین اورژانس،تاکسی های اینترنتی اعمال قانون نمی شود و در بقیه موارد کسانی که توسط دوربین ها ثبت تخلف می‌شوند باید به واحد اجرائیات اداره راهنمایی و رانندگی استان  مراجعه کنند تا در کمیسیون رسیدگی به تخلفات رسیدگی شود و اگر مستندات قانونی داشته باشند جریمه آن ها حذف می شود.

 

سرگرد بوستانی در خصوص تردد برون استانی نیز گفت: برای پلاک های غیر بومی در هر ساعت از شبانه روز رجیمه داریم اما محدودیت های کرونایی برای همشهریان خودمان از ساعت ۲۲ تا ۳ خواهد بود.

 

وی در پایان تاکید کرد:  تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و مصوبات را اجرا می کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا