نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1399 - 13:41
یکی از مهمترین معضلات و چالش های شهر دهدشت بحث وجود سد معبردر خیابان های این شهر است که تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس ، توسعه فرهنگ شهری و توجه به زیرساخت های شهری به عنوان یکی از ارکان توسعه شهرها تلقی می شود که انتظار است این مهم در شهرهای کوچک مورد توجه جدی قرار گیرد.

یکی از مهمترین چالش های که در شهرها همواره باعث ایجاد مزاحمت های مختلف برای شهروندان می شود بحث وجود سد معبرهای مختلف از سوی کسبه بازار و دست فروشان سیار در معابر است.

شهردهدشت با وجود داشتن پیاده روهای بزرگ متاسفانه با این پدیده که همواره باعث گلایه مندی شهروندان است مواجه است که در برخی از خیابان ها به طور کامل پیاده روی مسدود می شود.

خیابان ادارات شهر دهدشت که مرکز صنف تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین است یکی از مهمترین مکان های است که سد معبر در آن علاوه بر حریم پیاده روها نیمی از خیابان را نیز در تصرف خویش دارد.

معصومی از شهروندان دهدشت در این رابطه گفت:رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین اقداماتی است که کسبه بازار و شهرداری می بایست در حفظ و اجرای آن تلاش کنند.

وی افزود: متاسفانه حریم پیاده روها در خیابان تعمیرکاران اصلا رعایت نمی شود و شهروندان برای تردد می بایست به خیابان بیایند و هر لحظه خطر تصادف جان آنان را تهدید می کند.

همت خواه دیگر شهروند دهدشتی گفت: متاسفانه در جلوی داروخانه سلامت و عصرها نیز درمقابل کلینیک امام علی(ع) و بانک ملی سد معبرهای زیادی به دلیل حضور  دست فروشان مانع تردد شهروندان می شود.

وی افزود: انتظار داریم شهرداری که متصدی جمع اوری سد معبر در شهرها است نسبت به این موضوع که از حقوق مسلم شهروندان است اقدامات اساسی و تدابیر لازم را اتخاذ کند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---
---
---
---
---
---
---
---
---

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی