نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1399 - 14:29
مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح مطرح کرد؛
راه اندازی دو پویش خدمت مومنانه و عهد با سردار دلها در استان
وحید مثنوی: امسال مصادف با اولین سالگرد از عروج سردار دلها برنامه های متنوع تدارک داده ایم که بتوانیم در شان و شخصیت این شهید بزرگوار این مراسم را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال اولین سال عروج این شهید والامقام، سردار مهربانی و سرباز ولایی است و در این رابطه تدارک دیده ایم که بتوانیم حق مطلب را در شان و شخصیت این شهید بزرگوار و همرزمان ایشان ادا کنیم.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان در ادامه با بیان اینکه در بحث تدبین مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جلسات مختلفی با نهاد ها، دستگاه های و متولیان برنامه های بزرگداشت ستاد اقشار مختلف بسیج برگزار شده است که یک سری جلسات ستادی و برنامه ریزی در سطح استان و دستگاه های مختلف تشکیل شده است که این ستاد در سطح استان هم اکنون فعال است و در راس برنامه های می توان به راه اندازی پویش گسترده خدمت مومنانه به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برابر با دستور العمل های که برای مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه و  راه اندازی پویش عهد با سردار دلها متناسب با قشر های  خاص مثل دانش آموزان که توسط بسیج دانش آموزی برنامه ریزی و اجرا می شود،اشاره کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های می توان به ایجاد فضای تبلیغاتی و فرهنگی است که در سطح شهر با ارایه محصولات رسانه ای ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان تدارک دیده شده است.

مثنوی افزود: بحث راه اندازی هشتگ های اختصاصی در فضای مجازی است با شعار های محوری ما ملت امام حسین ایم و ایجاد پیوند شهادت سردار دلها با حماسه عاشورا و تقویت روحیه استکبار ستیزی که این مناسبت تقارون دارد با دهه بصیرت که متناسب با این دهه برنامه های تدارک دیده شده است.

 

وی در ادامه همین مطلب افزود: البته هشتگ های دیگری نیز پیش بینی شده مانند (من برای رهبریم یک قاسم سلیمانی ام) همچنین با توجه به اینکه ما در ایام کرونایی به سر می بریم و بحث اجرای طرح شهپید شهید حاج قاسم سلیمانی نیز است در بحث مبارزه با کونا هشتگ (من ماسک می زنم) و (در خانه بمانیم) و (هر خانه یک پایگاه سلامت) نیز توسط دوستان و فعالان ما در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد.

مسئول فرهنگی هنری سپاه فتح با بیان اینکه  موضوع مسابقه و وصیت نامه مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی و در فضای حقیقی است که انشالله این مسابقه کتاب خوانی با مشارکت سازمان فضای مجازی سپاه فتح ، معاونت فرهنگی و چند تن از دستگاه های فرهنگی استان بنا هست که انجام گیرد.

مثنوی افزود: بحث مسابقات نقاشی و شب شعر مقاومت که توسط سازمان بسیج هنرمندان برنامه ریزی خواهد شد همچنین مسابقات و شعار های ادبیات داستانی هست که با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار است برگزار شود.

 

وی گفت: بحث تولید نماهنگ ها، موسیقی ها، انیمیشن ها و موشن گرافی های است که با محوریت شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط معاونت فرهنگی و مرکز آفرینش های هنری بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد رونمایی خواهد شد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: پویش نذر خون به نیابت از سردار دلها توسط همه اقشار بسیج را در برنامه های خود خواهیم داشت همچنین بازدید از خانواده شهدا و جانبازان و تکریم  آنها به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر های که وضعیت قرمز ندارد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی از دیگر برنامه به نواخت زنگ مقاومت در سامانه شاد آموزش و پرورش توسط سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح های خوبی که در این مدت تداوم طرح حاج قاسم سلیمانی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است که این طرح در این ایام تداوم و تقویت خواهد شد.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه فتح در ادامه گفت: تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت و پزشکان جبهه سلامت از دیگر برنامه های اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام است.

مثنوی گفت: تهیه و  امضاء تومار برای انزجار و انتقام سخت از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین برگزاری یادواره ها شهدا و تجلیل از جانبازان و شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت را به صورت نمادین در فضای مجازی با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده خواهیم داشت.

وی افزود: پیگیر هستیم در شهرستان های که ظرفیت ایجاد یادمان فاخر در بحث شهرستان ها برای تدبین مکتب حاج قاسم یا تمثال حاج قاسم را می توانند داشته باشیم.

مثنوی در پایان گفت: بحث تغییر اسم یکی از بلوار های شهرستان های استان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا