نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1399 - 12:02
پاسخ شهردار یاسوج به گلایه ساکنان اهالی مسکن مهر بلکو
پیمانکارمسکن مهربلکو سازمان همیاری است/برای تکمیل آن همکاری می کنیم
نستهن مقدم: شهرداری یاسوج هیچ گونه وظیفه خاصی در خصوص تکمیل پروژه مسکن مهر بلکو ندارد ولی در حد توان همکاری لازم را جدید تکمیل این پروژه به عمل می آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس، قریب 360خانوار در مجتمع مسکونی بلکو یاسوج ساکن هستند که وضعیت بغرنج محوطه سازی،حتی نبودزیرساختهای مهم این مجتمع، امنیت وآب آشامیدنی برای ساکنین این مجتمع مسکونیمشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

پایگاه خبری صبح زاگرس طبق رسالتی که دارد همیشه تلاش کرده که حرف مردم را به گوش مسئولان برساند، با وجود درج چندین گزارش از وضعیت مجتمع بلکو و شرایطی که دارد اما هیچ یک از مسئولان واکنشی نشان نداده اند در همین خصوص با شهردار یاسوج گفت و گویی داشتیم که در زیر می خوانید.

نستهن مقدم در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت:  هر جا که شهروند باشد چه حاشیه نشین و چه در محدوده خدمات رسانی و یا حتی در حریم شهر باشد وظیفه ارائه خدمت به همه شهروندان را داریم .

نستهن مقدم افزود: شهرداری بوجه ای دارد که آن هم مشخص است و مسکن مهر بلکو یک قرارداد مشخص با سازمان همیاری است و سازمان همیاری بابت تکمیل این وجه لازم را نیز از ساکنین این مجموعه دریافت کرده است.

وی گفت: ما با توجه به بودجه شهرداری دارد بیشتر از بودجه مصوب نمی توانیم ورود کنیم، بنده خود بازدیدی از این پروژه داشتم و معاون عمرانی شهرداری و رئیس سازمان عمران شهرداری نیز بر روی پروژه حاضر شدند و از آن بازدید کردند.

شهرداری یاسوج در ادامه افزود: طبق آخرین گزارشی که بنده در صدا و سیما خواندم، وفا نژاد مسئول همیاری شهرداری های استان اعلام آمادگی کرده بود که جدول کشی و محوطه سازی جزء وظایف همیاری بوده و در حال انجام است.

وی افزود: شورای مسکن گاهی یک سری مصوبات دارد مثلا مسکن مهر نجف آباد که در زمان بارندگی یکی از جاهایی بود که نا رضایتی داشتیم و شهروندی تماس گرفت با مدیریت بحران و همچنین خود شهرداری گلایه مند بود از خاک برداری که انجام شده است.

 

شهردار یاسوج گفت: شهرداری در خیابان فردوسی رو به روی مسکن مهر نجف آباد به سمت بیمارستان زاگرس جدول کشی و زیر سازی لازم را انجام  و آماده  آسفالت بود که آب و فاضلاب در خواست  کلنگ زنی شبکه فاضلاب را کرد و شهرداری نیز به دستور استاندار همکاری لازم را انجام داد.

نستهن مقدم در ادامه با بیان اینکه مسکن مهر بلکو نیز همین شکل را دارد چون زیر تعهدات پیمانکار آن که سازمان همیاری است و ما نیز به عنوان شهرداری به هیئت مدیرشان که شهرداری آمده بودند قول دادیم ما نیز در حد توانمان همکاری لازم را به عمل می آوریم.

وی گفت: ولی واقعیتش این است که به شرایطی برخورد کردیم که درخواست ها از محدوده شهرداری اینقدر بالا بود که کار زیر ساخت و جدول آسفالت محله های مختلف مثل اکبرآباد، شرف آباد و جاهای مختلف شهر یاسوج در حال انجام است و انشاء الله بتوانیم بر اساس میزان بودجه ای که داریم در خصوص پروژه مسکن مهر بلکو همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی گفت: با همه این تفاسیر شهرداری یاسوج هیچ گونه وظیفه خاصی در خصوص تکمیل مسکن مهر بلکو ندارد ولی با توجه به بودجه ای که دارد در حد توان همکاری لازم را جدید تکمیل این پروژه به عمل می آورد.

نستهن مقدم در ادامه بیان کرد: برای هر پروژه ابتدا باید ببینیم آن پروژه ای که معوق مانده وظیفه چه دستگاهی است و چه دستگاهی وظیفه دارد آن را تکمیل کند.

شهرداری یاسوج در پایان با بیان اینکه ما انتظار داریم افرادی که می آیند مصوبه می کنند اول بیایند و وظایف آن دستگاهی که تعهد داده را ببینند،  می خواهد هر دستگاهی باشددر جلسه ای مصوبه ای مطرح شد در حالی که شهرداری در آن جلسه حضور نداشت، اما قول دادیم که همکاری لازم را انجام دهیم در حالی که رسالت و وظیفه اصلی بر عهده سازمان همیاری است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی