نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آبان 1399 - 9:44
فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه استقرار شعبه تعزیرات حق مردم است،از اعلام آمادگی این فرمانداری برای استقرار شعبه تعزیرات در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از موضوعاتی که  می تواند در کنترل بازار و  مبارزه با گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و دیگر تخلفات اثر گذار باشد، وجود شعبه های تعزیرات در شهرستان های استان  است.

 

با ارائه اولین گزارشات پرونده تخلفات توسط بازرسان صمت تشکیل  و  پرونده به تعزیرات جهت اعمال قانون  ارسال می شود، در همین رابطه و در شهر یاسوج وجود گشت های مشترک در شیفت صبح و عصر  با حضور در بازار تخلفات را شناسایی و متخلفان را مشمول جریمه قرار می دهند.

 

بنابراین باتوجه  به اهمیت ویژه تعزیرات و نقش  اثر گذار آن در بازار می طلبد شعبه های مختلف آن در شهرستان هایی که فاقد این نهاد است فعال شود.

 

در همین رابطه نبود شعبه تعزیرات در شهرستان دنا سبب شد تا رئیس اداره صمت شهرستان دنا در نشست ستاد کرونا از نبود این شعبه گلایه کند و بیان کرد: گشت های مشترک همراه با تعزیرات جهت کنترل بازار در سطح شهرستان انجام می شود که در این مورد  مشکل اصلی ما نبود استقرار تعزیرات حکومتی در شهرستان دنا است.

 

باربرد افزود:  ما تا بخواهیم برای متخلفی پرونده سازی کنیم و به یاسوج مراجعه و برگردد روال پرونده به دراز مدت موکول شده  و مشکل ساز می شود.

 

براتعلی صالحی نیا در خصوص تاسیس شعبه تعزیرات در شهر سی سخت در گفتگو با صبح زاگرس گفت: جهت تاسیس شعبه  تعزیرات در شهر سی سخت نیازمند زیر ساخت، منابع، و تجهیزات هستیم که باید توسط دولت مکان آن فراهم شود.

 

مدیر کل تعزیرات با بیان اینکه تقاضاهای مختلف برای زمین داشتیم اما پاسخی دریافت نشده است، گفت: به محض پاسخ تقاضاها درصددیم شعبه تعزیرات با دریافت مجوزات احداث شود، از طرفی برای گشت های مشترک در شهر سی سخت با اعزام کارکنان و همکاران عملیات گشت را دنبال می کنیم.

 

وی با بیان اینکه احداث شعبه تعزیرات حق مردم است اما باید زیر ساخت ها، منابع و زمین فراهم شود، تاکید کرد: فرمانداری باید بخشی از زیرساخت ها را فراهم کند در مرحله بعد اقدامات لازم جهت ساخت اداره شروع می شود.

 

مدیر کل تعزیرات در خصوص تامین اعتبارات برای تاسیس شعبه تعزیرات دنا،گفت: منابع در اختیار کمیسیون هماهنگ کننده تعزیرات حکومتی شهرستان به ریاست فرماندار است که در هفته جاری برای پیگیری های بیشتر با فرماندار دیدار خواهم کرد.

 

فرماندار دنا با اعلام آمادگی جهت واگذاری ساختمان برای ساخت شعبه تعزیرات خبر داد و گفت: در خصوص اعتبارات برای تاسیس این شعبه در دنا که نیاز مبرم مردم و شهرستان است، در شورای برنامه ریزی آینده این موضوع را مطرح و همکاری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی