نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1399 - 19:38
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران به مجازات احتکار کنندگان اشاره کرد و گفت: کسانی که بخواهند روغن را احتکار کنند به اشد مجازات خواهند رسید

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس براتعلی صالحی نیا در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران گفت:  روغن خوراکی موجود  است و دستگاه های متولی نظارت ها رو بیشتر کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی به اشد مجازات محکوم می شوند، تاکید کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی، همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می کنند.

 

 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم بیان کرد: با توجه به عدم رضایت جامعه از وضعیت روغن به اتفاق مسئولین دستگاه های متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید به عمل آمد.
 
 
این مقام مسئول با توضیح اینکه بازار استان کمبود روغن ندارد، بیان کرد:  کسانی که بخواهند این کالای اساسی و محصول استراتژیک را احتکار و یا صادر کنند برخورد قانونی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
 
 
مدیرکل تعزیرات افزود: انتظار می رود دستگاههای متولی امر نظارت ها رو بیشتر کنند.
 
 
صالحی با اشاره به اینکه تمامی دستگاههای امنیتی، انتظامی، نظامی، و تمام دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف استان، در صورت مشاهده  احتکار اطلاع دهند گفت: در نزدیک ترین زمان با هماهنگی دادستان مرکز استان و کلیه شهرستان های استان با این گونه تخلفات برخورد می شود.
 
 
 
در ادامه معاون بازرگانی سازمان صمت گفت: به وفور و فراوانی کالا وجود دارد، همچنین ذخیره این کلاها  موجود است و هیچ کمبودی در بحث روغن نداریم.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی