نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1399 - 22:35
چند صبایی است یکی از افسران خوش نام و خوش آتیه و مردم دار استان بنام عبدالله اسفندیاری در بستر بیماری منحوس کروناست، موضوعی که از همان اوایل خاطر بسیاری از دوست داران وی را برآشفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ چند صبایی است یکی از افسران خوش نام و خوش آتیه و مردم دار استان بنام عبدالله اسفندیاری در بستر بیماری منحوس کروناست، موضوعی که از همان اوایل خاطر بسیاری از دوست داران وی را برآشفت.

همه آشنایان و نزدیکان مدتی است دست به درگاه ایزدمنان برداشته اند و از خدای باری تعالی برای بهبود حال این افسر شجاع، مردم دار و نیکو سرشت استمداد می طلبند، خوشنامی و صمیمیت این کارگاه خوش نام نیروی انتظامی تا جاییست که همه اطرافیان و همکارانش وی را به نام کوچیک عبدالله صدا میزدند.

کمتر فردی در این مدت بود که این افسر شجاع را می‌شناخت اما جویای حالش نبود، واقعا چنین حالی جز از مردمان ایران زمین از هیچ جای دگر انتظار نیست همان دانشمند فرزانه سعدی خوش سخن که فرمود: بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند!

آری این روزها سروان عبدالله اسفندیاری سراپای مثل گذشته ایستاده، همانگونه که ندای امنیت را در روزهای سلامتی به صدا در می آورد بالاخره بر این ویروس منحوس فایق آمد.
مجموعه رسانه های استان بپاس این همه محبت وبذل و توجه مردمی به سلامت منادیان امنیت خود، لازم میداند به نوبه خود از همه آنانکه در این مدت محبت ها و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به نیکی یاد کند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی