نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1399 - 17:42
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان الزامی به بازگشایی مدارس نیست گفت :بر اساس دستورالعمل‌ها، کلاس اولی‌ها به مدت یک هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدرسه می روند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس  شاهرخ کناری صبح امروز در نشست پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای این شهرستان، به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت:در شهرستان بویراحمد با توجه به وضعیت کرونا فعلا الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس نیست .

وی ابراز داشت با توجه به مصوبه ستاد کرونا سه حالت بیشتر نداریم، اگر در شهرستان بویراحمد وضعیت سفید باشد، مثل سنوات گذشته بازگشایی مدارس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا داریم.

کناری با اشاره به اینکه :اگر وضعیت نارنجی باشد 50 درصد آموزش‌ها از طریق مجازی و 50 درصد نیز حضوری است ابراز داشت: برای وضعیت قرمز بازگشایی مدارس نداریم.

فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد : شهرستان بویراحمد به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، پس الزامی برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری نیست.

کناری افزود: طبق دستورالعمل‌ها، برای کلاس اولی‌ها به مدت یک هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس باز می‌شود.

وی با بیان اینکه 40 هزار دانشجو در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند، افزود: 70 هزار دانش آموز نیز داریم که جمعیتی بالع بر 110 دانش آموز و دانشجو در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل خواهند کرد. لذا ما بازگشایی مدارس و دانشگاه در سطح شهرستان بویراحمد نداریم. تا برگشت شهرستان بویراحمد به وضعیت نارنجی این پیشنهاد ستاد کرونا اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی