نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. خرداد 1399 - 19:37
کمربندی پارک ساحلی یاسوج یکی از محورهای پر تردد شهر یاسوج که روزانه حجم زیادی از بار ترافیکی شهر را به دوش می کشد، این جاده با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که جان شهروندان را به خطر می اندازد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس  یکی از مشکلاتی که شهر یاسوج مرکز استان با آن دست و پنجه نرم می کند وجود خیابان هایی با انبوهی از مشکلات است.

 

جاده کمربندی پارک ساحلی یاسوج یکی از پر ترافیک ترین جاده های درون شهری مرکز استان بوده که از نظر استاندارد های یک جاده درون شهری فرسنگ ها با جاده سازی فاصله دارد.

 

مهم ترین مشکلات این جاده را می توان کیفیت پایین آسفالت جاده، وجود دست انداز های زیاد در آن، عدم خط کشی جاده، نبود علائم راهنمایی و رانندگی کنار جاده، عدم  روشنایی ، نبود گارد ریل کناره جاده همچنین نامناسب بوده شانه جاده برای خودرو های که می خواند در کنار جاده پارک کنند اشاره کرد، که می تواند خطرات جبران ناپذیر جانی برای شهروندان و گردشگرانی که می خواهند از زیبایی های پارک های کنار رودخانه بشار استفاده کنند به وجود می آورد.

 وجود سرعت گیر های نامرئی که در برخی نقاط این جاده نصب شده باعث می شود راننده به محض دیدن آنها تمرکز روی رانندگی خود را از دست بدهد و احتمال تصادف را برای خودرو و سرنشینان آن بالا ببرد.

 

یکی از مهمترین اصول در نصب سرعت گیر در خیابان ها گذاشتن تابلوی مندرج شده به وجود سرعت گیر  است که متاسفانه این امر در سرعت گیر های جاده کمربندی پارک ساحلی شهر یاسوج یا اصلا رعایت نشده یا فقط به نصب یک تابلو کوچک که آن هم زیاد به چشم نمی آید اشاره کرد.

 

لزوم خط کشی بین جاده ای و علائم راهنمایی و رانندگی از ضرورت های مغفول مانده در این محور است که با جان شهروندان بازی می کند و با ورود به این جاده بوی مرگ احساس می شود.

 

 می طلبد که مسئولان شهری بخصوص راهنمایی و رانندگی،اداره راهداری و شهرداری به عنوان سه متولی اصلی این موضوع را بررسی و مشکلات این جاده را برطرف کنند قبل از آنکه باعث به خطر افتادن جان شهروندان شود.

تصاویر تکمیل در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی