نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. خرداد 1399 - 13:16
معاون عمرانی استاندار در گفتگو با صبح زاگرس خبر داد
آخرین وضعیت آتش سوزی کوه های خائیز و دیل/وسعت آتش سوزی محدود شده است
عزیز فیلی با اشاره به آخرین وضعیت مهار آتش سوزی های گچساران و کهگیلویه از وجود آتش سوزی نقطه ای و انجام اقدامات تکمیلی برای مهار کامل آتش خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ معاون عمرانی استاندار در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در کوه خائیز کهگیلویه و کوه دیل در گچساران گفت: امروز اقدامات تکمیلی در خصوص مهار آتش سوزی در این مناطق در حال انجام است.

عزیز فیلی بیان کرد: برای مهار آتش سوزی چندین فروند بالگرد  برای مهار آتش‌سوزی تحویل گرفته‌ایم و  نیروهای امدادی نیز در منطقه حضور دارند.

وی افزود: امروز ساعت ۷ صبح دوباره  اقدام به مهار آتش کرده ایم تا بتوانیم بخش اعظمی از آتش سوزی ها را مهار کنیم.

فیلی در خصوص شعله ور شدن دوباره آتش خائیز در شب گذشته بیان کرد: چون باد غالب از سمت بهبهان به سمت کوه های ما می آید آتش سوزی را به این منطقه سوق دهد و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وسعت آتش سوزی  محدود شده و با توجه به تلاش هایی که در این چند روز داشتیم آتش سوزی ها خیلی کمتر شده و آتش به صورت نقطه ای است و از حالت فراگیری کلی خارج شد که در تلاشیم تا آن را هم مهار کنیم.

وی در پایان گفت: بالگردهای آب پاش در منطقه حضور دارند و در حال خاموش کردن آتش سوزی ها هستند. مسئولان استان خوزستان نیز هر چه در توانشان بوده با ما همکاری کرده اند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی