نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1399 - 15:53
رئیس آب و فاضلاب شهر یاسوج از پایداری آب این شهر خبر داد و اذعان داشت " ترمیم و تعمیر شکستگی های خطوط انتقال عمده دلیل قطعی مکرر آب مرکز استان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ حسین کرمی رئیس آب و فاضلاب شهر یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس با بیان اینکه شکستگی ها عامل اصلی قطع آب در شهر یاسوج است اظهار داشت: ترمیم و تعمیر شکستگی خطوط انتقال آب باعث قطع مکرر آب در برخی از نقاط شهر یاسوج می شود و دلیل خاص دیگری ندارد.

 

وی در خصوص میزان هزینه سالانه برای تعمیر این شکستگی ها به خبرنگار ما گفت: هزینه  دقیقی در دست نیست اما تعمیر هر شکستگی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان برای شرکت آب و فاضلاب هزینه دارد.

رئیس آب و فاضلاب شهری یاسوج در خصوص شکستگی های مکرر خطوط انتقال آب آشامیدنی این شهر گفت: یکی از دلایل شگستگی های مکرر این خطوط استفاده از لوله های غیره استاندار در گذشته بوده که انشعابات غیره مجاز و افزایش دبی فشار زیادی را به این لوله ها وارد می کند.

 

کرمی اختلاف ارتفاع مخزن تا آخرین نقطه  مصرف را یکی دیگر از مشکلات این شکستگی دانست و افزود : مقاومت خطوط انتقال در مقابل فشار اختلاف ارتفاع کم بوده و باعث شکستگی در برخی از نقاط می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی