نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. ارديبهشت 1399 - 12:04
معاون راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حذف 110 نقطه حادثه خیز از افزایش تردد وسایل نقلیه از محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس  نشست بررسی نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاونین سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، ایوب شرافتی جانشین فرماندهی پلیس راه کشور، ویسی پور رییس پلیس راه استان، معاونین حمل و نقل راهداری استان برگزار شد.

در این نشست ضمن تبادل اخرین اقدامات و مقررات در خصوص اهمیت گردآوری اطلاعات نقاط داری حادثه رانندگی مقرر شد که اعضای کارگروه مربوطه به سازمان و پلیس راه کشور معرفی شوند.

 

نوری پور معاون راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد با  تقدیر از همکاری پلیس راه استان و ضروری دانستن ارتقا و بهسازی ایمنی راههای استان گفت: در طول سال گذشته بالغ بر  ۱۱۰ نقطه حادثه خیز با همکاری پلیس راه استان شناسایی و حذف شده است، که در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۹۹ می توان نقاط حادثه خیز و دارای تصادف بیشتری را شناسایی و حذف کرد.

 

وی افزود: میزان تردد وسایل نقلیه در استان در سال گذشته ۳۴میلیون تردد بوده است که این میزان نسبت به سال۹۷ ، ۲۶درصد افزایش داشته و اهمیت ایمن سازی و ارتقا ایمنی راههای استان را با همکاری دستگاههای ذیربط نشان می دهد.
 

نوری پور در پایان گفت: از اقدامات این اداره کل در سال گذشته می توان به روشنایی معابر برون شهری، تونل ها و ایمن سازی نقاط پرتگاهی استان، نصب علایم اخطاری، نصب پل های هوایی عابر پیاده ، نصب جدا کننده فیزیکی و... اشاره کرد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی