نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. ارديبهشت 1399 - 8:44
فلورنتینو پرز برای رئال مادرید سال 2022 برنامه های بزرگی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ رئیس باشگاه رئال مادرید هنوز هم به طور خستگی ناپذیری تلاش می کند تا همانطور که می خواهد در سال 2022 - [که دوران ریاستش در باشگاه طی دو دوره مختلف 20 ساله خواهد شد] - به افتخارات و تاریخچه باشگاه چیزهای جدیدی اضافه کند و ترکیبی قابل مقایسه با کهکشانی ها بسازد.

خاطرات بازیکنانی مثل لوئیس فیگو، زین الدین زیدان، رونالدو و دیوید بکام که همگی در یک تیم حضور داشتند هنوز هم شگفت انگیز به نظر می رسد، همانطور که دوره دوم کهکشانی ها با بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو، کاکا، کریم بنزما و ژابی آلونسو در یادها ماند.

آن تیم دوره دوم پایه و اساس تیمی را تشکیل داد که چند سال بعد موفق به فتح 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا طی 5 سال شد که شامل سه قهرمانی پیاپی بی سابقه در این تورنمنت هم می شود. جدایی کریستیانو رونالدو به طور طبیعی یک دوره گذار برای تیم به وجود آورد، اما بعد از چند آزمون و خطا با مربیانی مثل لوپتگی و سولاری، زیدان دوباره برگشت تا سکان هدایت کشتی بحران زده در سانتیاگو برنابئو را به عهده بگیرد.

خرید های استراتژیک برای خانه جدید

حالا رئال مادرید سال 2022 را یک سال خاطره انگیز دیگر می بیند که در آن زمان یک ترکیب پرستاره دیگر را بنا خواهند کرد. کیلیان ام باپه هدف اصلی فلورنتینو پرز است، که مثل جواهری در بازار نقل و انتقالات می درخشد.

قرارداد او با پاری سن ژرمن تا سال 2022 اعتبار دارد که یعنی اگر سال آینده رئال مادرید مثل انتقال ادن هازارد از چلسی (یک سال زودتر از موعد قرارداد) او را به خدمت نگیرد، می تواند به یک خرید آزاد برای مادریدی ها تبدیل شود. رئال مادرید هر زمان که بتواند برای خرید ام باپه اقدام خواهد کرد. اگر او قراردادش را تمدید نکند، آنها در سال 2021 پیشنهادی ارائه خواهند کرد تا تیم فرانسوی را برای دریافت مبلغی ترغیب کنند، تا فوق ستاره خود را به صورت رایگان از دست ندهند. هرچند احتمال می رود که در این میان پی اس جی هم کار را سخت کند، که در آن صورت رئال مادرید باید تا سال 2022 صبر کند، اما خرید چنین بازیکنی به صورت آزاد در بازار نقل و انتقالات امروزی بسیار بعید و دور از ذهن به نظر می رسد.

با ساخت و نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تا آن زمان، رئال مادرید از بهترین و زیباترین ورزشگاه های اروپا را هم در اختیار خواهد داشت و فلورنتینو مایل به ساخت تیمی است که لایق بازی در چنین خانه ای باشد. چشمگیر ترین مسئله در مورد برنابئوی جدید این است که از نو ساخته نخواهد شد و بنای سابق با تغییراتی قابل توجه به روز خواهد شد.

اجرای موفقیت آمیز چنین طرح جاه طلبانه ای، چیزی است که رئیس می خواهد با تقدیم بهترین بازیکنان دنیا به سرمربی تیم آن را جشن بگیرد.

ارلینگ هالند دیگر اسم موجود در لیست خرید باشگاه است. پدیده نروژی دنیای فوتبال امسال خوش درخشیده و بعد از انتقال به دورتموند در ژانویه نیز سرعت رشد و پیشرفتش بیشتر شده است. با حضور هالند و ام باپه در خط حمله، مارتین اودگارد در خط میانی و باتجربه تر شدن پدیده های برزیلی تیم مثل وینیسیوس، رودریگو و رینیر ژسوس، رئال مادرید می تواند به تیمی توقف ناپذیر تبدیل شود.

ایمان باشگاه به استعداد های جوان تیم

باوجود انتقادات از وینیسیوس جونیور به علت کمبود گلزنی و مشکل در تمام کنندگی، باشگاه رئال مادرید هنوز هم امیدهای زیادی به جوان برزیلی دارد. او به اندازه کافی استعداد های خود را نشان داده تا باشگاه را نسبت به اینکه در آینده می تواند مدعی کسب توپ طلا باشد، متقاعد کند و انتظار می رود که او تا سال 2022 یکی از ستاره های دنیای فوتبال شود.

پیش بینی اینکه اوضاع تا آن زمان چطور پیش خواهد رفت و شکل خواهد گرفت سخت است، اما به نظر می رسد که این چشم انداز رویایی فلورنتینو پرز فاصله چندانی تا محقق شدن ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی