نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. اسفند 1398 - 16:09
امام جمعه شهر مارگون با تاکید به رعایت بهداشت عمومی از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ،سفر های نوروزی و مسافرت به این شهرستان را لغو کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ حجت الا سلام والمسلمین رحم الله خواجه پور نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت مردم  گفت : باتوجه به اینکه بخش مارگون یکی از مناطق گردشگر پذیر استان در ایام نوروز و سایر فصل ها است برای جلوگیری از شیوع این بیماری ،مسافران  فعلا از سفر به این منطقه پرهیز کنند.

وی با تبیین برخی از خصوصیات ارزنده مردم این منطقه به خصوص میهمان نوازی مردم مارگون تاکید کرد: مردم ولایتمدار با فرهنگ، و میهمان نواز بخش مارگون تاکنون از گردشگران و مسافران نوروزی با آغوشی گرم استقبال کرده‌اند، اما درحال حاضر به جهت شیوع ویروس کرونا از پذیرفتن و استقبال از مسافران و گردشگران عزیز این استان و استانهای همجوار معذور است .

امام جمعه مارگون در ادامه افزود: سلامتی و آرامش مردم یکی از دغدغه های مهم ائمه جمعه بوده که برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی نماز جمعه برگزار نمی گردد .

حجت الا سلام والمسلمین خواجه پور با بیان اینکه به مدد الهی بعد از بحران این شهرستان از مسافران عزیز استقبال می کند گفت : ان شا الله که همه ما بتوانیم به یاری خداوند رحمان و رحیم  ورعایت کردن توصیه ها و نکات بهداشتی کرونا را شکست دهیم .

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی