نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1398 - 16:29
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: مردم میگویند ما نماینده انتخاب کردیم که از حق مسلم ما دفاع کند ما نماینده انتخاب کردیم که به خیابان ها نریزیم زیرا هر وقت نماینده های مااز حق مسلم ما نتوانستند دفاع کنند ما مجبور شدیم به خیابان ها بریزیم.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل محمد بهرامی کاندیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان دنا بیان کرد: ما شرمنده دنا هستیم زیرا تو را مقصر کردند، ما شرمنده تو هستیم که تنها رای سرنوشت ساز استیضاح وزیر را فروختند، دنا ما شرمنده تو هستیم زیرا عزیزانی که جلودار عرصه فرهنگ هستند به عنوان دیار انگور پرور نامیدند.

 

بهرامی ادامه داد: ما امروز خوشحال هستیم در جمع شما عزیزان که جلودار عرصه فرهنگ، دانش و دانایی بودید و هستید، شما در عرصه فرهنگی و دانایی بر گردن همه ما حق دارید، مردمانی که اهل کار، تلاش، پشتکار، منطق و کسانی که به حق خودشان قانع هستند، مردمانی که هر چه دارند دست رنج خودشان است و هیچ وقت دنبال سوء استفاده و استفاده از رات نبوده اند، اگر یاسوج پایتخت طبیعت است دنا نگین این پایتخت طبیعت است.

 

وی افزود: این منطقه جلودار فرهنگ و دانایی هستند، اروپایی ها در قرن چهارده، چهار قرن روی فرهنگ کار کردند تا بستر انقلاب صنعتی و بعد از انقلاب صنعتی ارزش افزوده ای  که ناشی از انقلاب صنعتی است و رفاهی که ناشی از ارزش افزوده است برای ملت خود ایجاد کرد . این مردمان نزدیک به دوقرن است که در این زمینه کار کرده اند خیلی از بزرگان علمی و نخبگان ما ناشی از این نگرش و نگاه بود، نتیجه بر هیچ کسی پوشیده نیست. و امروز اگر میخواهیم که در زمینه رشد و توسعه گام برداریم حتما این الگوی رفتاری را مد نظر خودمان داشته باشیم ما متاسفانه با خیلی از بزرگان و نخبگان مواجه میشویم که ما را در دیار شما شهروندان درجه دو تلقی میکنند، به نظر ما نخبگان شهروندان درجه یک هستند.

 

بهرامی افزود: نخبگانی که باید تکیه گاه جامعه باشند و نخبگانی که راه شهادت را برای جامعه باز کنند ما راه را برای نخبگان و شایستگان باید باز کنیم، ما باید از حقوق قانونی و شرعی نخبگان و شایستگان دفاع کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز در این رقابتی که پیش روی داریم دو نوع نگاه و شیوه مقابل هم هستند، یک شیوه که سه تا از رقبای ما قرار دارند کسانی که در زمینه رشد و توسعه اقتصاد و عمران و ابادانی هیچ تخصص و تجربه ای ندارند و شیوه بعد شیوه متخصصین و فن سالاران و کسانی است که به اصول علمی، برنامه ریزی، صنعت، عمران و آبادانی تسلط دارند و کسی جز محمد بهرامی نیست.

بهرامی ادامه داد: دوتا هشت سال دست شما بود برای شغل و معیشت مردم چکار کردید؟ در رابطه با ارزش افزوده و رونق مردم چکار کردید؟ کاری نکردند؛ مردم را تحقیر و تهدید کردند مردم میگویند ما نماینده انتخاب کردیم که از حق مسلم ما دفاع کند ما نماینده انتخاب کردیم که به خیابان ها نریزیم زیرا هر وقت نماینده های مااز حق مسلم ما  نتوانستند دفاع کنند ما مجبور شدیم به خیابان ها بریزیم.

وی افزود: ما در زمینه های مختلف نیازهای مردم، شاخص های توسعه و شاخص های محرومیت را بررسی کردیم در برخی مناطق عمق  محرومیت بسیار بالاست، ولی در برخی از مناطق مثل این منطقه باتوجه به استعداد و باتوجه به پتانسیلی که حاکم است و با توجه به همت  و سخت کوشی این مردم  که وجود دارد شرایط برای مردم فراهم است، مردم گام های خودشان را برداشته اند اما آیا مسئولین ما ایا دولت مردان ما به وظیفه خودشان در مقابل این مردم بزرگ انجام داده اند و گامی که در شان این مردم باشد برداشته اند؟

 

این کاندیدای انتخابات گفت: بعضی از مسئولین به بهانه های مختلف خودشان را تبرئه میکنند این قابل قبول نیست و با یک طرح و یک ایده و با حمایت خاص ما می‌توانیم این منطقه را به یک منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری تبدیل کنیم.

 

بهرامی ادامه داد: در بعضی از جا ها می‌گویند باید کارخانه احداث شود که البته درست است، در برخی از مناطق با توجه به پتانسیل و استعداد منطقه ما باید طرح و برنامه داشته باشیم و کارهایی انجام بدهیم.

 

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی