نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1398 - 18:14
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در سفر به شهرستانهای کهگیلویه و چرام در دیدار با علما و روحانیت منطقه بر نقش موثر اقوام در تحکیم و همبستگی ملی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در سفر به شهرستانهای کهگیلویه و چرام در دیدار با علما و روحانیت منطقه بر نقش موثر اقوام در تحکیم و همبستگی ملی تاکید کرد.

رئوف، در سفر به کهگیلویه بزرگ با اشاره به تولید ویژه برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری و دینی و معارفی گفت: ساخت مستندهای گوناگون از قابلیت ها و توانمندی‌های اقوام، تهیه صدها ساعت برنامه‌های تولیدی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان، ایجاد وحدت بین اقوام لر، ترک و تاجیک، افزایش برنامه‌های اجتماعی با رویکرد ایجاد شور و نشاط در جامعه از سوی رسانه استانی در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: ظرفیت های موجود در صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و افزایش تولیدات آثار فاخر نشان از شایستگی برنامه سازان در حوزه‌های مختلف خبر، تولید سیما، رادیو و دیگر بخش های صداوسیمای استان است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد از تمهیدات لازم برای مشارکت با نهادهای مختلف، مدیران دستگاههای اجرایی، ائمه محترم جمعه و اقشار مردم برای کمک به معرفی توانمندی‌ها وظرفیت های  استان در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: تولید آثار فاخر، معرفی ظرفیت های استان، توجه جدی به اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و تولید ملی در حوزه‌های مختلف در دستور کار رسانه است.

وی اضافه کرد: رویکرد امسال شبکه دنا تداوم و کمک به توسعه و حمایت از تولید داخلی در همه عرصه‌ها است.

 

امام جمعه شهرستان چرام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صدا وسیما در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قرارگرفته است گفت: رسانه در مقابله با امپراتوری نظام سلطه توانسته نقش ارزنده ای برای صیانت از فرهنگ اسلامی ایفا کند.

حجت الاالسلام افشار؛ با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان صدا و سیما در تولید برنامه‌های متنوع افزود: نیروهای خدمتگذار و انقلابی در صدا و سیمای استان، با تلاش زیاد برای اوقات فراغت مردم به خوبی برنامه ریزی می‌کنند.که این زحمات شایسته تقدیر است.
 مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خانواده شهیدان والامقام برادران شهید سیدعبدالعلی و سیدجلال حسینی با قرائت فاتحه با والدین گرامی  این شهدای گرانقدر دیدار کردند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی