نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مرداد 1398 - 16:22
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل مهاجر پذیر بودن همچنی برخورداری از شرایط آب و هوای مطلوب در دو ده اخیر با رشد روز افزون جمعیت روبه برو بوده که این امر باعث شده تا از نظر زیر ساخت های شهری رشد چندانی را تجربه نکند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل مهاجر پذیر بودن همچنی برخورداری از شرایط آب و هوای مطلوب  در دو ده اخیر با رشد روز افزون جمعیت روبه برو بوده که این امر باعث شده تا از نظر زیر ساخت های شهری رشد چندانی را تجربه نکند.

وضعیت ترافیکی شهر یاسوج در چند سال تاخیر یکی از معضلات این شهر بوده که باعث شده شهردار یاسوج برای برخی از این معضلات راه حل های کوتاه مدت و بلند مدتی در دستور کار خود و تیم شهردار قرار دهد.

نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج درهمین خصوص بیان داشت : در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان ، برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت  ترافیکی در شهر یاسوج در حال اجرا است.

 

 

وی افزود: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری بر اساس مصوبات شورای ترافیک در شهر یاسوج در حال اجراست از جمله عملیات اصلاح هندسی در میدان انقلاب شهر یاسوج که هم اکنون در حال اجرا است.

شهردار یاسوج ادامه داد: عملیات رنگ آمیزی سرعتکاههای معابر شهری یاسوج جهت افزایش زاویه دید و همچنین زیباسازی نمای بصری نیز از دیگر برنامه های در حال اجراست ، همچنین ایجاد سرعت کاه ها بر اساس مصوبات شورای ترافیک و از مطالبات جدی و درخواست های شهروندان است که بنا به ضرورت مکلف به اجرای آنها هستیم. 

 

نستهن مقدم در ادامه بیان داشت: خط کشی معابر از دیگر برنامه های شهرداری است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط در معابر شهر یاسوج همزمان با آسفالت جدید اجرا خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج از سال گذشته آغاز شده  و در نیمه دوم سال ۹۸ به شورای ترافیک جهت تصویب نهایی ارسال خواهد شد که بر اساس این طرح مسائل ترافیکی شهر یاسوج را برای یک دوره ۱۵ الی ۱۸ ساله نیازسنجی و رفع خواهد شد. با شناسایی مشکلات و گره ها و حتی اصلاح هندسی برخی معابر این طرح کمک بزرگی به ترافیک شهر در یک دوره بلند مدت خواهد کرد. 

 

شهردار یاسوج در پایان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک شهری، در شرایط فعلی و تا فرهنگ سازی کامل و نصب دوربین های پایش ما به این سرعت کاه ها نیاز داریم و ایجاد سامانه پایش تصویری یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام شهرداری یاسوج است. زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیلی است و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی