نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1398 - 14:40
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای این پروژه مبلغ 13 میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و توازن به طول ۱۴ کیلومتر درنظرگرفته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در آیین کلنگ زنی این پروژه با تاکید بر اهمیت این راه ارتباطی گفت: 

با بهره برداری از این محور، تردد از کهگیلویه بزرگ، سرفاریاب و حتی استان های جنوبی کشور آسان تر می شود.

 

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بهره برداری هر چه سریع تر از این جاده را مطالبه عمومی مردم به ویژه عشایر دانست

هاشمی پور ادامه داد: برای این پروژه مبلغ 13 میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و توازن به طول ۱۴ کیلومتر درنظرگرفته شده است. که خوشبختانه رشیدی از پیمانکاران توانمند استان است که انتظار دارم عملیات اجرایی پروژه را با جدیت آغاز نماید.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود:

برای تکمیل این پروژه و تأمین منابع مالی آن تمام تلاش خود را به کار می بندم و از مدیرکل راه و شهرسازی می خواهم که ضمن همکاری لازم با پیمانکار، به گونه ای برنامه ریزی نماید که پروژه توقفی نداشته باشد.

 

هاشمی پور در ادامه اظهار داشت: پروژه راه ارتباطی به منطقه دمه یکی از اهداف و نیازهای جدی عشایر بوده که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

 

انتها پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی