نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1397 - 13:48
مصطفی توحیدی فر دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ مصطفی توحیدی فر دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد  به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است.

 

بسمه تعالی

 

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است.   امام خمینی (ره)

 

«والفجر و لیالٍ عشر».  یوم الله 22 بهمن روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است ، روزی که ملت همیشه سربلند ایران اسلامی شعار هیهات منّ الذلّه سر داد و اعلام داشت که همیشه پیرو خون سرخ ابا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود. 22 بهمن 57  به وقوع پیوست که ایران اسلامی روی پای خود بایستد نه اینکه زیر پای سلطه ابر قدرت ها و زورگویان له شود ومثل اینکه بعضی ها این اصل را فراموش کرده اند و به دنبال سازش با شیطان بزرگ هستند. امروز در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم  نه تنها شور و حرارت مردم و ارادت آنان به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کم نشده بلکه بیشتر هم شده و قطعاً ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در 22 بهمن ، به کسانی که به دنبال رفراندوم بودند جواب کوبنده ای خواهند داد و به اثبات خواهند رساند که این حرکت ، خود یک رفراندوم هست.

 

مصطفی توحیدی فر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ، ضمن ثابت قدم بودن بر خطّ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، امام خمینی رحمت الله علیهِ با هویت ! نه امامِ منهای خطّ امام که برخی جریانها خواستار آن هستند! وتجدید میثاق با نائب برحقّ امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای (حفظه الله لَنا) و عرض درود و سلام به شهدای انقلاب اسلامی از زمان پیروزی اش تا به امروز که درخت طیبه انقلاب هنوز هم با خون آنان آبیاری می شود ، در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم با گرامیداشت دهه فجر و دعوت از همه اقشار برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه امسال اعلام می دارد :

 

اقدام شجاعانه اخیر دستگاه قضاء مبنی بر محکوم کردن مفسدان اقتصادی ، کاری بسیار ارزشمند بوده و همچون اقشار مختلف مردم ضمن حمایت از دستگاه قضاء خواستار آنیم که نسبت به پرونده های بزرگتر همچون فتنه گران و مفسدین اقتصادی دیگر همچون آقازاده معروف که پشتشان به خانواده خود گرم هست هر چه سریع تر اقدامات لازم صورت گیرد و بدون در نظر گرفتن فشارها عدالت را رعایت کنند.

 

وی افزود : ما ضمن حمایت از دولت محترم انتقاداتی به عملکرد دولت و وزارت خانه ها داریم و در همین جا اعلام میکنیم تا زمانی که قشر فهیم دانشجو در صحنه هست به کسانی که با مطرح کردن مذاکره با شیطان بزرگ به دنبال از بین بردن هویت مقاومت هستند اجازه نخواهد داد به اهداف شوم خود برسند.

 

و در آخر ، از ملّت شریف ایران و   بخصوص مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار میرود با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سالهای گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار و انگلیس(روباه پیر) و سگ نگهبانشان در منطقه ، رژیم نحس و نجس و حرام زاده صهیونیستی(اسرائیل) خواهد زد و همچنین به فتنه گران یا همان مواجب بگیران داخلی آنان اعلام خواهیم کرد که نه تنها مشکلات اقتصادی و مانع تراشی های شما بر سر راه این نظام ، ما را از این حرکت الهی نا امید و دلسرد نکرده بلکه همت ما را قوی تر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی