نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1397 - 16:14
غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با گذاشتن پستی در اینستاگرام یک نکته تلخ را برای مردم شهرستان های بویراحمدو دنا یاداور شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ غلامرضا تاجگردون  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صحفه شخصی خود در فضای مجازی عکسی را منتشر کرد که در آن سه نماینده استان به همراه هم از فرودگاه گچساران عازم تهران شدند.

---

 

 بعد از سانحه هواپیمایی تهران-یاسوج در بهمن ماه سال گذشته تا امروز که حدود یک سال از این موضوع می گذرد، فرودگاه یاسوج عملا تعطیل شده است و پروازی در آن صورت نگرفته است.

 

حال نمایندگان استان از فرودگاه گچساران عازم تهران می شوند؛ البته این که فرودگاهی به غیر از مرکز استان وجود دارد که قابلیت پروازهای منظم را داشته باشد بسیار خوب بوده و یک مزیت برای استان و شهرستان است، اما بدون شک مرکز استان نیز به فرودگاه نیاز مبرم دارد چرا که مسئولان کشوری که قصد ورود به این استان را دارند سفر هوایی را به سفرهای زمینی ترجیح می دهند.

 

نبود پرواز در فرودگاه یاسوج کار را به جایی کشاند که مسئولان استانی برای استقبال از معاون رئیس جمهور تا شیراز رفتند و این موضوع وجهه مناسبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نداشت.

 

یکی دیگر از نکات جالب توجه این عکس این بود که مدت زیادی از قرار گرفتن نمایندان استان در یک قاب می گذشت و این عکس نشان از اتحادی است که می تواند کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت ها رهایی بخشد به شرط آن که مطالبات مردمی در دستور کار قرار داشته باشد و پاشنه اتاق وزرا و دولتمردان را از جا دربیاورند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا