نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1397 - 10:15
نوبت دهی و سازماندهی نامناسب، همچنین ازدحام جمعیت باعث شده است تا کلینیک شهید مفتح یاسوج خود به یکی از معضلات بیماران و همراهان آنها تبدیل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ با وجود پیشرفت ها، توسعه یافتگی ها و البته زیر ساخت های که بعد از پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده، این استان را  میتوان در زمره استان های کمتر نوسعه یافته کشور قلمداد کرد، که از نظر زیر ساخت های درمانی و بهداشتی با دیگر مناطق کشور فرسنگ ها فاصله دارد و مردم تمامی نقاط استان مجبوراند برای مراجعه به دکتر متخصص و فوق تخصص به مرکز استان یعنی یاسوج مراجه کنند.

 

 

با  این وجود شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، نسب به دیگر مناطق استان از امکانات بیشتری برخوردار بوده که البته نمی توان این زیر ساخت ها و امکانات را کافی دانست.

 

---
 

کلنیک شهید مفتح یاسوج به دلیل مراجعه انبوهی از شهروندان در بیشتر ساعات روز با ازدحام جمعیت رو به رو است.

 

نبود سامانه نوبت دهی مناسب و کارا، نبود برخی پزشکان متخصص در این سامانه همچنین عدم وجود نوبت برای برخی پزشکان و ازدحام جمعیتی که از اوایل بامداد برای دریافت نوبت در کلینیک درمانی شهید مفتح یاسوج حضور پیدا می کنند، وضعیت تاسف باری را به نمایش گذاشته است.

 

 

از طرف دیگر سامانه پذیرش اینترنتی کلینیک های بیمارستان شهید مفتح هم که ناامید کننده تر از همیشه پیغام های خلاف واقع می دهد و مراجعه کنندگان را ترغیب به دریافت نوبت به صورت حضوری می کنند.

 

---
 

از زمان شروع نوبت دهی هجوم مراجعه کنندگان به باجه های نوبت دهی را شاهد هستیم و  همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است با افرادی مواجهه می شویم که به برای گرفتن یک نوبت مجبوراند زمان زیادی را در صفوف نوبت دهی به انتظار بنشینند که این موضوع باعث نارضایی شهروندان و مراجعه کنندگان به این کلنیک درمانی شده است.

 

 

باید دید آیا مسئولان علوم پزشکی فکری به حال این بیماران می کنند، تا دیگر مجبور نباشند همراه با درد و رنج بیماری که می کشند، زمان زیادی را هم در صفوف گرفتن نوبت تلف کنند؟

 

ادامه تصاویر در زیر آمده است؛

---
---
---

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی