نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آذر 1397 - 14:51
چهاردهمین جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس در آذر ماه نود هفت در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ چهاردهمین جشنواره فیلم دانش آموزی دفاع مقدس در آذر ماه نود هفت در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.

 

سرهنگ ارجمند مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان در خصوص این جشواره گفت: این جشنواره چهاردهمین جشنواره دانش آموزی  فیلم دفاع مقدس است که به صورت خودجوش توسط هنرمندان، جانبازان، ایثارگران و کسانی که در عرصه هنر کار کرده اند و کارگردانی کار کرده اند برگزار شده است.

 

وی گفت: بانی اصلی این جشنواره سردار سعید سیاح طاهری بودند که شهید مدافع حرم هستند، که جانباز هشت سال دفاع مقدس بودند، وی با جمعی از گروه هنرمندان  دفاع مقدس را در قالب برنامه های شاد برای دانش آموزان مناطق زلزله زده و مناطق مرزی سالانه اجرا می کردند .

 

---

 سرهنگ ارجمند افزود: کلیه هزینه های این جشنواره بر عهده خود این  عزیزان است ،و سعی می کنند برنامه های با کیفیت اعم از پخش فیلم های دفاع مقدس را اجرا کنند که یکی از  بهترین فیلم های که  الان در  این جشنواره  اجرا می شود تخم مرغ جنگلی بوده که کودکان علاقه زیادی به این فیلم دارند.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها می توان به برگزاری مسابقه برای دانش آموزان در موضوع دفاع مقدس ، معرفی شهدای استان به دانش آموزان استان ، این جشنواره چهار روز است که در مرکز استان  برگزار شده و بیش از 9 هزار نفر دانش آموز  در این جشنواره حضور پیدا کرده اند.

 

---
 

ارجمند مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان ادامه داد: برای این جشنواره از هنرمندان مطرح شکوری نیز دعوت به عمل می آید.همچنین  تمامی دانش آموزانی که در این جشنواره حضور شرکت کردند کتاب  پای که جا ماند اثر ماندگار  سید ناصر حسینی  آزاده هشت سال دفاع مقدس اهدا شد. بنا است که روز شنبه  در سی سخت نیز برنامه اجرا شود.

 

ادامه تصاویر در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا