نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1397 - 18:05
عدم جمع آوری برگ های پاییزی درختان در شهر یاسوج باعث زیبایی بخشیدن به خیابان ها و کوچه های شهر شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ ریزش برگ درختان بخصوص درختان چنار در فصل پاییز زیبایی خاصی به معابر و پارک های سطح شهریاسوج که خود نماد زیبای و ملقب به پایتخت طبیعت ایران  می بخشد.

 

اگر چه ریزش برگ های پاییزی، زیبای های خاصی دارد ولی تلاش کارگران خدمات شهری در راستای جمع آوری این برگها در فصل پاییز دو چندان می شود اما با عدم جمع آوری این برگ ها می توان از نگاه دیگر به این موضوع پرداخت که این برگ ها چه زیبای ها ی را به خیابان های شهر یاسوج بخشده است.

 

---
---

درخصوص جمع آوری برگ های پاییزی در معابر و خیابان ها باید گفت باتوجه به اینکه این برگها در هنگام بارش باران در سطح شهر موجب مسدود شدن کانال های هدایت آب های سطحی می شود، جمع آوری نکردن آن در سطح شهر به واسطه آب گرفتگی معابر امکانپذیر نیست. اما می تواند در قسمت های از شهر که این برگ ها باعث آبگرفتگی نمی شوند از جمع اوری آنها خودداری کرد تا این زیبای طبیعی در شهر زیبای یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران دوچندان شود.

 

ادامه تصاویر در زیر آمده است:

 

---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا