نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1397 - 23:51
جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد شد در آن به درستی پیشرفت و عمران و آبادانی حاصل شده است که نتیجه تفکر بسیجی در جامعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ سرهنگ پاسدارجهانگیر انصاری در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج چیست و چگونه تشکیل شد که امام علی(ع) و حضرت محمد(ص) در همه جنگ ها از بسیج استفاده می کردند و امام هم به تبعیت از رسول اکرم و اهل بیت فرمان بسیج را در سال ۵۷ صادر کردند.

 

---
 

وی افزود: درو می فرستم بر روح معمار کبیر انقلاب که بسیج را در سال ۵۷ امام تشکیل داد و چون نیروهای مسلح ما از هم پاشیده بود امام عزیز الگو گیری از رسول خداوند و امام علی(ع) آمدند پای کار و برای ایستادن در برابر استکبار بسیج را تشکیل دادند و بعدش فرمان تشکیل سپاه رو هم داند و در زمانی که رژیم عراق خاک ایران را گرفته بود.

جانشین سپاه فتح استان تصریح کرد: وقتی دشمن تا نزدیکی اهواز آمده بود بسیج وارد میدان شد و برای اولین بار ذره ای از خاک کشور علی رغم کمبود امکانات به دست دشمن نیافتاد.

وی تاکیدکرد: در عملیات طریق القدس یکی از نیروهای بسیجی که شهید شد در خاطرات خود به خوبی به دفاع از کشور با خون خود اشاره کرده بود.

انصاری اظهارکرد: آنان با خون خود ایران را به یک جزیره امن تبدیل کردند که وظیفه ما ارتباط با خدا و عمل به وصایای شهدا است.

جانشین سپاه فتح گفت: در چهلمین سال انقلاب یکی از کشور های قدرتمند در جهان هستیم و خلوص این بسیج باعث شد تا این بسیج در دیگر کشور های عربی تشکیل شود و همین بسیج باعث شد  در کشور سوریه ۸۰ کشور رو شکست دهند.

وی خاطر نشان کرد:حاج قاسم سلیمانی در دیداری که با رئیس جمهور سوریه داشت وی گفت: به پیشنهاد شما بسیج را تشکیل دادیم و به عینه شاهد قطع دست دشمنان بودیم.

انصاری گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد شد در آن به درستی پیشرفت و عمران و آبادانی حاصل شده است که نتیجه تفکر بسیجی در جامعه است.

 

---

---

 

در ادامه نیز مهدوی گفت: بیش از 150گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بهترین خدمات را به مردم این مناطق ارائه کردند.

وی افزود: بسیج بخاطر فرد کار نمی کند و بدون منت کار می کند که در هر عرصه ای که لازم باشد حضور پیدا می کند و از انقلاب و ارزش ها دفاع می کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان تصرح کرد:  همین ارزش بسیج در سوریه و عراق و سوریه و یمن در قالب ارتش اسلامی تحت فرماندهی سردار سلیمانی متحد شدند  و از دین خدا دفاع کردند، هر جای این انقلاب که خطری متوجه اش شد بسیج وارد شده دو از انقلاب دفاع کرد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی از یک نوجوان غرب پرسیدم از کی الگو گرفتید گفت از حسین فهمیده، نشان دهنده صدورتفکر بسیجی به خارج از مرز ها است.

مهدوی اظهارکرد: بسیجی که بعد از ۴۰ سال حججی ها از دل آن بیرون می آید ، کشور سوریه ای که اسرائیل که چهارمین کشور قدرتمند منطقه بود از ترس بسیج دیوار های بتونی دور خود کشیده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت:اخلاق بسیج ،بصیرت بسیج باعث شد که کشور های غربی از بسیج انقلاب اسلامی الگو بگیرند و این رسالتی که بر دوش ما گذاشتند رسالت کمی نیست .

وی خاطرنشان کرد: الان بسیجی که امام دنبال زندگی عزتمندانه است اول وصیت نامه می نویسد بعد با خانواده خدا حافظی می کند اگر شهید شدم این توصیه های به اقوام و ... می کند .

مهدوی گفت: وقتی خدا  می گویید هر کس به من عشق بورزد بهش عشق می ورزم، این است رسالت بسیج شما خواهران که الگو گرفت از حضرت زینب و مردم آگاه شدند که رسالت کربلا  جنگ بین حق و باطل بود .

مسئول بسیج دانشجویی گفت: اگر وصیت نامه شهدا دنیا دیده باشید و گفتند امام و رهبری را تنها نگذارید و گفتند خواهرم سیاهی چادر تو از سرخی خون من بیشتر است، قطعا اگر ما  این اسب سرکش رو  بتواند  مهار کند قطعا از خون شهدا بالا تر است و قطعا اگر به وصیت شهدا انجام ندادیم قطعا اون دنیا باید به اهل بیت جواب بدهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چون دختر،مادری که شیعه باشید باید به این خدا و رسالتی که آنها سپرده شده رو انجام دهند.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی