نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1397 - 16:10
شهردار یاسوج از فعالیت سه شیفت تیم های عملیاتی شهرداری در قالب 10 تیم عملیاتی با هدف پوشش خدماتی در بارندگی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل؛ شهردار یاسوج از فعالیت سه شیفت تیم های عملیاتی شهرداری در قالب 10 تیم عملیاتی با هدف پوشش خدماتی در بارندگی ها خبر داد.

 10  تیم عملیاتی شهرداری یاسوج در بارندگی ها، 65 مورد امدادرسانی دربارندگی های قبل، اعلام راههای ارتباطی با شهرداری از جمله اقداماتی بوده که شهرداری درحال خدمت رسانی به شهروندان است.

 

 

نستهن مقدم بیان داشت: همزمان با شروع بارش رحمت الهی در شهر یاسوج ستاد بحران شهرداری بصورت آماده باش کامل درآمده است و تیم های حوادث شهرداری یاسوج با تمام توان، ظرفیت های انسانی، تجهیزاتی و خدمات رسانی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به شدت و حجم بارندگی و همچنین عدم کشش ظرفیت کانال های انتقال آب و توپوگرافی شهری آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر یاسوج گزارش شده است که با خودروها با سختی تردد در برخی نقاط شهر از جمله محدوده پل سوم بشار، اکبرآباد و شرف آباد مواجه شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه پیش از شروع بارندگی ها لایروبی، بازسازی مسیر و ترمیم پل ها و جداول صورت گرفت و نقاط حادثه خیز شناسایی شد تصریح کرد: مشکلاتی که از گذشته از جمله ضعف در طراحی جداول و معابر وجود داشته باعث ورود آب به معابر و منازل شده است و امکان تردد عابران و گاها خودروها را با سختی همراه کرده است، که می طلبد دستگاه ها برای همکاری با شهرداری در راستای مناسب سازی تردد در معابر و مدیریت بارندگی ها همکاری کنند.

 

شهردار یاسوج با بیان اینکه بیش از 65 مورد اقدام عملیاتی و امدادرسانی در بارندگی قبلی از سوی تیم های عملیاتی شهرداری و آتش نشانی یاسوج صورت گرفت، ادامه داد: هم اکنون و با شروع بارندگی ها 10تیم عملیاتی شهرداری یاسوج بصورت سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

وی در پایان گفت: شهروندان می توانند با سامانه های 137 و 125 و همچنین تلفن ارتباطی 33344406 با پیش شماره 074 مشکلات ناشی از بارندگی را برای پیگیری و اقدام با شهرداری یاسوج گزارش کنند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی