نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1397 - 17:13
فرمانده سپاه فتح استان به همراه جمعی از فرماندهان نواحی با آیت الله ملک حسینی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ فرمانده سپاه فتح استان به همراه جمعی از فرماندهان نواحی با آیت الله ملک حسینی دیدار و گفتگو کردند.

 

فرمانده سپاه فتح استان در این  دیدار با بیان این که حوزه های مقاومت بسیج  در حوزه استحفاظی خودشان  از یک زمان مشخصی تا پاسی از شب  نگهبانی می کنند و گشت در محله دارند، بیان کرد: این موضوع  با دادستانی هماهنگ شده و  توافق ها نیز  با نیروی انتظامی  انجام گرفته است.

 

سرهنگ خرمدل بیان کرد: در استان نیز  همان گونه که خود شما نیز شاهد هستید نیروهای جوان ، تحصیل کرده و با انگیزه  بتوانیم در این سال و سال های آینده  این طرح ها را با موفقیت به انجام برسانیم  اگر این اتفاق به درستی در سطح استان  بیفتد  یک قدم بزرگ در بخش های عمرانی ، فرهنگی و  حوزه امنیتی برداشته می شود.

 

 در ادامه نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته بسیج گفت:هفته بسیج هفته غیرت و عظمت است  و سپاه و بسیج دو مولود انقلاب اند و اگر سپاه و بسیج در صحنه نباشد کسانی دیگر وارد صحنه می شوند و صحنه را آن گونه که می خواهند انجام می دهند. سپاه و بسیج دارای ویژگی های خاصی همچون ایمان ، ولایت مداری و دنبال حفظ انقلاب اسلامی هستند.پاسداران  انسان های  مردم داری هستند که خداوند آنها را دوست دارد.

 

 آیت الله ملک حسینی  گفت: پاسداران را به هم پیوسته و خدوم می دانم که  متراکم عمل می کنند. سپاه و بسیج به دنبال تفرقه نبوده و با ولایت مداری از احزاب و جناح ها دوری می کنند. قدرت سپاه و ایستادگی آنها در مقابل کفار از ایمان و وحدت برگرفته شده است.سپاه و بسیج از تخریب ها  و تهمت ها نهراسند  و با ویژگی های ایمان و وحدت  به مردم  بیش از پیش خدمت کنند.

 

وی از فرمانده سپاه فتح خواست  تا بدنبال جذب حداکثری بر اساس مفاهیم های بیان شده از سوی رهبری نسبت به بسیجی ها باشند.

 

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: سپاه و  و بسیج در عرصه های بین الملی هژمونی دشمن را شکسته ، آبرومند بوده و هست و الگوی عراق، یمن ، لبنان بوده و تشکیل دهنده جبهه مقاومت است، پیوستگی و جهاد باید ادامه داشته باشد.دشمن در مقابل ما بیش از این توطئه ایجاد می کند و  سپاه با آتش  به اختیار در مقابل این توطئه ها بایستد.

 

وی افزود : ببینید این آتش به اختیاری که رهبری گفتند معطوف به خود بزرگ بینی نیست وقتی وارد حیطه نظامی شده این تعبیری رهبری که گفتند ما در دهن دشمن می زنیم ، مگر می شود توپ خانه نداشت و آتش کرد ، آتش به اختیار یعنی آمادگی همیشه در اختیار باشد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا