نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1397 - 14:40
جلسه ساماندهی و تعیین تکلیف پروژه راه های کهگیلویه با حضور عدل هاشمی پور در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد که با اعراض وی همراه بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ جلسه ساماندهی و تعیین  تکلیف  پروژه راه های کهگیلویه  با حضور عدل هاشمی پور در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد که با اعراض وی همراه بود.

 

در این جلسه معاونت امور عمرانی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار کهگیلویه و مدیران شهرستانی راه و بنیاد مسکن حضور داشتند.

هاشمی پور نماینده  مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از عملکرد فوق العاده و قابل توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آسفالت راه ها و معابر روستایی قدردانی نمود .

 

وی همچنین افزود:  به دلیل عمق محرومیت و خدمت گذاری بیشتر به روستائیان و به منظور ایجاد رفاه آنان و جلوگیری از مهاجرت، آن را ناکافی دانست و خواستار توجه بیشتر این نهاد مردمی و انقلابی شد و اظهار داشت: ضروری است معابر روستاهای نهضت آباد، ضرغام آباد، دارگنده، دشت مازه، چغل و کوشک در شهرستان کهگیلویه و روستاهای عزیزی و دهنو در بخش سرفاریاب که زیرسازی آنها انجام شده و آماده هستند سریع تر آسفالت شوند.

حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم کهگیلویه در اخذ سه میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی گفت: بنیاد مسکن افتخار دارد که در دو سال گذشته، خیلی بیش از این مبلغ را در کهگیلویه بزرگ هزینه نموده اما به دلیل عدم اختصاص بودجه شهرستانی، قادر به تأمین قیر و آسفالت نمودن روستاهای مذکور نبوده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با  شاملو معاونت پارلمانی مجلس و معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، مقدمات مجوز و نظر مساعد بنیاد مسکن کشور برای آسفالت این روستاها را اخذ نمود و مقرر شد هفته آینده با حضور  هاشمی پور و مدیر کل بنیاد مسکن استان در دفتر شاملو، اعتبار مورد نیاز تأمین و به استان ابلاغ گردد.

هاشمی پور در ادامه این جلسه از بلاتکلیفی برخی پروژه ها نظیر جاده دمه و روند کند برخی پروژه های دیگر نظیر جاده آب حیات به شدت اعتراض کرد و خواهان تعیین تکلیف و سرعت بخشی به عملیات اجرایی سایر پروژه ها شد.

 

 نهایتا در حوزه راه های شهرستان های چهارگانه با تلاش نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی ،چرام و لنده  و حسن نیت و همکاری صمیمانه عزیز  فیلی عمرانی استاندار و  نژاد صفوی مدیر کل راه و شهرسازی تصمیمات زیر اتخاذ گردید.

مقرر شد جاده دهدشت به سوق و دهدشت به چرام در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسند.همچنین ورودی های شهر دهدشت با محوریت اداره کل راه و شهرسازی و همکاری اداره حمل و نقل جاده ای و شهرداری دهدشت ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف گردد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی