نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1397 - 12:00
پس از پیگیری های متعدد "چهار فصل" بالاخره با خبر شدیم خیابان انبار بذر شرف آباد یاسوج جدول گذاری شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ در حالی که سال های سال است که یاسوج به شهر تبدیل شده است، اما متاسفانه در غفلت مسئولان در تمام این مدت طولانی، این منطقه شرف آباد یاسوج است که مثل یک ساعت از کار افتاده در گوشه ای از یاسوج رها شده و از امکانات شهری نیز بی بهره است.

 

ورودی انبار بذر یاسوج واقع در منطقه شرف آباد یاسوج به صورت خاکی رها شده و هیچ کس فریاد رس آن نیست.

 

در کنار انبار های بذر که می گذریم هیچ اثری از آسفالت نمی بینیم مثل اینکه به منطقه ای دور افتاده در استان سفر کرده ایم! آیا اینجا واقعا منطقه شرف اباد شهر یاسوج است ؟ چطور باور کنیم منطقه ای از شهر یاسوج هنوز هم از آسفالت که امروزه در دور افتاده ترین نقطه ایران نیز یافت می شود محروم است ! آیا واقعا اینجا شرف آباد یاسوج است؟ نبود جدول، آسفالت مناسب و همچنین روشنایی مناسب سه مشکل عمده مناطق شرف آباد یاسوج است.(خبر مربوطه را در اینجابخوانید)

 

نستهن مقدم  شهرداری یاسوج گفت: خیابان های مناطق کمتر برخوردار شهر، که سال ها منتظر این اقدامات ساده بودند. جدول گذاری شدند.

 

وی افزود : جدول گذاری مناطق شرف آباد و بنسنجان هم اکنون در حال انجام است.

نستهن مقدم ادامه داد: ظرف 6 ماهه گذشته بیش از 8 و نیم کیلومتر از معابر شهر جدول گذاری شدند که انشالله با اتمام این عملیات به مجموع جدول گذاری ها 10 کیلومتر خواهد رسید.

 

پس از انتشار خبر مربوط به نبود امکانات در منطقه شرف آباد یاسوج و بعد از گذشت دو ماه، باخبر شدیم که امروز شهرداری یاسوج اقدام به جدول گذاری خیابان انبار بذر کرده است که در زیر می توانید تصاویر قبل و بعد از جدول گذاری این خیابان  را مشاهده نمایید:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی