نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1397 - 8:46
علوی:عملیات بهسازی استخر در حال انجام است که بخشی از اعتبار انجام گرفت و بخشی دیگر اعتبار می خواهد تا استخر تکمیل و بهسازی شود و اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهار فصل  ؛ استخر انقلاب یاسوج که اولین استخر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، مدتی است که به علت بازسازی تعطیل شده است.

پیش از این نیز گزارشی از این استخر در همین پایگاه خبر ی منتشر شده بود که مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان در گفتگو با چهار فصل درباره آخرین وضعیت این استخر گفته بود: عملیات اجرایی پروژه بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج از شهریور 96 آغاز شده است.

 

اینک به منظور پیگیری دوباره این موضوع، به سراغ مدیرکل ورزش و جوانان استان رفتیم و این موضوع را پیگیری کردیم.

 

محمدتقی علوی در گفتگو با چهار فصل گفت: عملیات بهسازی استخر در حال انجام است که بخشی از اعتبار انجام گرفت  و بخشی دیگر اعتبار می خواهد تا استخر تکمیل و بهسازی شود.

 

وی افزود: با توجه به گرانی هایی که اکنون وجود دارد و به دلیل آنکه  استخر کودک را در کنار آن اجرا کردیم برای همین اعتبارات بیشتری را می طلبد تا پروژه به سرانجام برسد و تلاش خواهیم کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام دهیم.

 

 علوی ادامه داد: از نظر سیستم کاری که ما خودمان انجام دادیم بیش از 80 درصد پیشرفت کاری داشته است.

 

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که در زمان معین شده که همان دهه فجر است استخر انقلاب یاسوج به بهره برداری برسد تا شهروندان عزیز بتوانند از آن بهرمند شوند.

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی