نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. مهر 1397 - 14:41
معاون هماهنگی و عمرانی استاندار از آغاز عملیات ساماندهی و تعریض ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه جدید تا سه راهی نره گاه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ بلوار شهید هرمز پور سرآبتاوه را می توان به نوعی ورودی شهر یاسوج نامید که بار ترافیکی زیادی را بر گرده خود حمل می کند، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بیشتر این بلوار دارای عرض بسیار کم بوده و شباهت بیشتری به یک کوچه دارد.

 

پس از آن که پایگاه خبری چهار فصل اقدام به انتشار خبری مبنی بر عرض کم جاده در بلوار شهید هرمز پور کرد ، (این خبر را اینجا بخوانید)  معاون عمرانی استاندار اعلام کرد: عملیات ساماندهی و تعریض ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه جدید تا سه راهی نره گاه اجرایی می شود.

 

معاون  امور عمرانی و هماهنگی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مسائل  مشکلات  ورودی های شهر یاسوج گفت: عملیات ساماندهی و تعریض ورودی های شهر یاسوج امسال آغاز و اجرایی می شود.

عزیز فیلی ادامه داد: این پروژه با براورد 50 میلیارد ریال از از محل اعتبارات ملی و استانی جهت تعریض و جابه جایی شبکه برق و تملک تعدادی از واحد های مسکونی قدیمی که در ابتدای این محور قرار دارند اجرایی خواهد شد.

 

وی افزود: مقرر شد کمیته ای با ریاست فرمانداری و مشارکت شرکت  برق ، راهداری ، اعضای شورای روستاهای تل خسرو  و سرابتاوه و دهیاران مربوطه تشکیل و برای  توافق با مردم ، جابجایی شبکه برق و تخریب حمام قدیمی شهر یاسوج، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را برای عملیات اجرایی انجام دهند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی