نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1397 - 10:35
پارک جنگلی شهر یاسوج که از مکان های تفریحی این شهر به حساب می آید این روز ها جولان گاه معتادانی شده است که برای مصرف مواد مخدر به این منطقه گردشگری می روند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهار فصل ؛ شهر یاسوج که به پایتخت طبیعت ایران مشهور است ، دارای مناطق زیبای گردشگری بسیاری است، یکی از این مناطق زبیا پارک جنگلی  است، که در شمال شهر یاسوج واقع شده است.

 

پارک جنگلی یاسوج یا پارک بزرگ کوهستان یاسوج مساحتی نزدیک به هزار هکتار دارد و بزرگ‌ترین پارک جنگلی در جنوب کشور محسوب می‌شود. این پارک در شمال شرق شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، واقع شده و بخشی از حوزه‌ی آبخیز رودخانه بشار محسوب می‌شود.

پارک روی شیبی است که نمای زیبایی از شهر را برای بازدیدکننده به ارمغان می‌آورد و از محل هایی است که پتانسیل جذب گردشگر را دارا است.

 

این پارک با وجود زیبایی هایی که دارد اما در چند ماه اخیر به جای دیدن زیبایی ها آن شاهد جولان افراد معتاد در این منطقه هستیم که به مصرف مواد مخدر مشغول اند، وجود چنین صحنه هایی باعث می شود که گردشگران و مسافرانی  که قصد ورود به این پارک را دارند منصرف شوند و به مکان های دیگر بروند.

 

رفت آمد راحت معتادان به پارک جنگلی  باعث می شود که هم مناطق گردشگری از رونق بیفتد و هم افراد سالم در معرض بیماری های عفونی قرار گیرند که مسئولان امر باید هر چه سریع تر به این معضل اجتماعی ورود کنند و از جولان معتادان در این مناطق جلو گیری به عمل آید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی